Vad ska jag göra

Mer
4 år 4 månader sedan #1213770 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad ska jag göra
Tror du verkligen att du skulle klara dig utomlands. Vad skulle du leva på?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1213772 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vad ska jag göra
landsflykt från Sverige ska nog inte avrådas från. då Sveriges exempel dras åt helvetet medans länder som ofta svartmålas t-ex Ryssland verkar bli rena solskenshistorierna. bara kolla statistiken på wikipedia om våldsbrott och mord, och visst ska man inte lita på siffror rent av och det lär ofta inte stämma men alltid säger det något!
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213815 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra
Håller med Geta, du springer ifrån dina problem, men dina problem hinner i kapp dig, men dina problem springer fortare.

Mitt råd är injektioner med medicin det gör att du träffar ssk för injektion var 14de dag då ser ssk hur du mår, där jag bor kommer i Göteborg kommer ssk hem till mig, i stället för att jag kommer till mottagningen, då jag har en längre sträcka att gå till mottagningen det är för mig att ssk ser hur jag mår och jag har fått lov att höja eller sänka dosen i samråd med ssk.(sjuksköterska)

Samt höja dosen genom att ha medicinen i form av piller då jag märker direkt om jag behöver det för att stoppa en början till psykos'
'

Detta då jag har inte har varigt inlagd för psykos sedan 1986-1987 alltså har jag inte varit inlagd sedan då jag var på psyket..


Även om du misstror medicin hjälper medicinen, har du en psykos är det upplagt att du sätter ut medicinen själv, kommer du in med en galopperande psykos mellan 3-6 mån efter. Detta för att du är bra med medicin inte utan, medicinen men du känner dig bra, men det är att du har medicin i kroppen men du sätter ut den för den ger biverkningar ett kardinal fel, även jag har gjort så och hamnat på psyket pga utsatt medicinen.

Det är en krycka som om du skadat ben, sätt inte ut medicinen, då det blir psykos av det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213857 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra
Psykiatri är big business. Fattar ni inte att dom tjänar pengar på att dela ut piller till er?
Mer
4 år 4 månader sedan #1213858 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad ska jag göra
Det tvivlar jag på. Medicinen är billig, när patenten gått ut.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213859 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra
Kan du addition?