Högskoleprov 1,9 trots emotionell intelligens

  • Niklas.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #137561 av Niklas.
Oväsentligt. Du lär in tonarten till många stycken, därefter kan du känna igen tonarter. Ramsorna är för småungar ("Gå du axel efter håkans fiskar, Frosten bestal Esters Aster dess gestalt") och bara teori. Pianister/keyboardister gillar Dm, gitarrister gillar E, G, Dm, C#, F#...Blåsinstrument och fioler/cello är lite annorlunda stämda, fiol/cello har en annan klav. Det här bevisar fortfarande inget, för du är nog trummis i bästa fall.
  • Niklas.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #137566 av Niklas.
Eru med på noterna...Nä. Ej heller trodde någon detta. Du vill inte att jag ska komma hem till dig och ej heller vill jag att du ska komma hem till mig. Faktum är att man inte gillar ska. Ska är skräp. Spela inte skamusik, framförallt om du inte ens producerar insikt om hur notation är.
  • robert
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #137575 av robert
Du snackar skit som vanligt. Jag var den som försökte städa upp all din oröra och nu ger du mig skulden. Jag försökte att få dig på fötter Niklas. Men än en gång bevisar du inga ångerkänslor!!!! Vad gör du på denna siten. Vill du få makt över andra, för att du inte har makt över ditt eget liv? Då är du som en del poliser och läkare!!! En logik som jag har svårt att få ihop, för du vill ju inte spela den rollen. Med vänliga hälsningar "Hare" :neutral:
Mer
15 år 9 månader sedan #137576 av Geta
Niklas saknas, när han tar paus från Viska,
men till en början var han nästan odräglig.
Det är ingen som brukar få så många träffar
på sina trådar som Niklas.
  • Niklas.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #137579 av Niklas.
robert,

Har jag snackat skit om dig? Omöjligt. Det är gäldenären som inte har rättigheter, inte du, du är inte gäldenär. "Så som för egen skuld..." är en vanlig sammanblandning som vi inte kör med, sådant rör ju Kronofogden och där verkar det inte vara någon som helst tvekan. Jag hoppas du inser att borgenär och borgensman är ungefär motsatser på ett övertidsersättningsberättigande tid när jag nu lär ut rättsvetenskap.
  • Lars / Niklas
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #137580 av Lars / Niklas
Svar från Lars / Niklas i ämnet Högskoleprov 1,9 trots emotionell intelligens
Åh, jag är så sjuk. Åh, jag ångrar mig så. Jag har kontraherat HTLV-3.