Vad händer?

Mer
6 år 5 månader sedan #986844 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad händer?
Nej, jag menade antipsykotika. Ja, jag borde sagt det. Där och då. Men jag var så uppe i varv då som sjutton, dopaminet tryckte på då jag kunde knapp skriva en vettig mening. Ja... inget rättspsyk blev det! Som sagt, det blev en läxa minsann. Och jag blev en helt annan människa efter det som hände.

Kommer aldrig sluta med antipsykotika igen kan jag säga.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 5 månader sedan #986849 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad händer?
Det var inget jag gjorde utan läkarens godkännande, var helt med på att jag slutade med antipsykotika.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 5 månader sedan #986861 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad händer?
Antideppen började jag med när detta låg över mig. Men slutade för tre år sedan med den. Så det är ganska långt tillbaka allt ligger och jag borde egentligen ha gått vidare nu. Men när man inte har någon att snacka med. Men nu har jag skrivit av mig här.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 5 månader sedan #986980 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad händer?
Men jag känner mig som 45 år nu idag. Konstigt va, för hon var 45? kanske var det nått mysko psykfix med i detta? För då kände jag mig bra mycket yngre än vad jag var. Och jag var omogoen då! Kände mig inte som en vuxen man då! Måste ha varit nåt myskopsykfix med i denna kontakt. Kanske omedvetet!?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 5 månader sedan #986995 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad händer?
Jag har läst om detta tidigare. Minns ej hur det var riktigt. Men det handlar om att man är slav till egot när man har schizofreni och inte känner sig som en individ. Nått i den stilen. Nån som läst om detta?

Typ som en kvinna jag känner med schizofreni som inte ens tar mobilsamtal själv. Ja.! Du är inte en individ med en egen vilja! Tor det var så.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 5 månader sedan #987001 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad händer?
Nu till något intressantare än mina rants. Avslutar denna tråd med detta:
[youtube:1eas3gbm]anyC4KyF3U4[/youtube:1eas3gbm]

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln