Vad händer?

Mer
6 år 5 månader sedan #987254 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad händer?
Geta, jag säger ta en promenad på kyrkogården när tjälen släpper i marken, då vet du vad jag talar om.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #987256 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad händer?
Samt i den fall för att få plats med kistan, går det ner gubbar som hugger ned kistlocket på kistan under.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #987260 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vad händer?
Jag bor granne med kyrkogården, har den nedanför på 8e våningen. Fint. Bra att rasta hunden. Fina blommor och välskött. På alla helgona lös hela kyrkogården. Men på natten när hunden vill ut går jag inte på kyrkogården det är kolsvart.
Mer
6 år 5 månader sedan #987277 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad händer?
Har bott granne med en kyrkogård men har inte känt någon liklukt.
Mer
6 år 5 månader sedan #987316 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad händer?

Amandara skrev: Jag bor granne med kyrkogården, har den nedanför på 8e våningen. Fint. Bra att rasta hunden. Fina blommor och välskött. På alla helgona lös hela kyrkogården. Men på natten när hunden vill ut går jag inte på kyrkogården det är kolsvart.

Men hallå, skiter din hund på kyrkogården, en nidvisa förr, hundar pinkar upp på graven?. Hundar har inte på kyrkogårdar att göra! Det förekommer ofta att vid ingången där står en skylt med en hund och ett rött band över.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #987324 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vad händer?
Kyrkogården är en vacker park som alltför få tar del av. Den är väl inte bara för kyrkogårdssrbetarna så fint som de gör! Hästarna sliter och pinkar vad göra? Lite väta är inte farligt och för övrigt tar vi alltid upp efter hunden. Värre saker finns att uppröra sig över. Jag tycker att det är bra att vi uppskattar allt arbete som läggs ner och är det. På den här kyrkogården får hundar vara, men det är ett förtroende man förvaltar.