Vad händer?

Mer
6 år 5 månader sedan #986582 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad händer?
Depression och negativa symptom liknar varandra, men vid depression har man känslor, men inte vid negativa symptom. Du kan köra detta depressionstest för att se om du har depression:
www.viska.se/sjalvtester/har-jag-depression

Läs mer här om negativa symptom:
www.viska.se/sjalvhjalp/2261-negativa-symptom
Mer
6 år 5 månader sedan #986814 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad händer?
Jag gjorde testet. Hamnade på 6 poäng. Det var ungefär vad jag trodde, att jag ligger just under en deprssion. Jag har ätit antidepp tidigare men slutade för 3 år sedan. Jag är nöjd med det mesta. Det som trycker på
hårdast är att hitta mening i tillvaron.

Sedan en annan grej sedan många år tillbaka hottade jag en socionom och hon och psykopat chefen polisanämlde mig. Det var när jag hade slutat med antidepp. Har aldrig riktigt kommit över det. Utan jag är fortfarande förbannad att de inte tål skit när de jobbar med psykiskt sjuka. Det var inte dödshot men jag har själv blivit dödshotade två gånger. Och jag gjorde ingen fet grej av det. Den här fittan hade jag jobbat med i två år typ för att hitta arbete. Och sedan när jag blir psykotisk då ska de till och POLISanmäla mig. De är fan ej att lita på dessa muppar! Ungefär som jag skulle bli polisanmäld när jag sprang naken på taket på psyket. Då kan du ju polisanmäla mig för blottning!! (Men psykiatrin är faktiskt att lita på, men ej Supportment Employment där jag bor. Det är ett gäng skruvade idioter!)

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 5 månader sedan #986830 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad händer?
Blev fälld så klart. Och dryga böter ner i sjön. Kände mig typ som JOAUHAG!!

I hennes fall. Den där jävla krämen! I mitt fall. De där jävla orden!

Grät en del under rättegången... Men hon och psykopat chefen är säkert jättenöjda att de kunde klämma dit mig!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 5 månader sedan #986834 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vad händer?
Ja, håller med! Jag säger många saker spontant, visst får jag repressalier efteråt, men många går bakom ryggen på en och det är inte bra!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 5 månader sedan #986839 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad händer?
Det brukar vara väldigt olika på vad man tål när det gäller vad folk säger eller skriver. Jag ser hot mest som något man säger i stunden när man är riktigt förbannad. Men har man tillhygge, typ kniv eller nåt och gör ett öga mot öga. Då blir man ju självklart skitskraj. Men då är det även grovt olaga hot tror jag. Då skulle jag polisanmäla. Jag hade skrivit typ 30 mejl och hon svarade typ på 2 av dem. Då blev jag väldigt förbannad.

Ja, det blev en läxa minnsann och läropengar. Känns bara surt som fan ändå! (det var jobbigt är att gå ett år och vänta på en rättegång)

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 5 månader sedan #986842 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad händer?

Maxjohan1983 skrev: Sedan en annan grej sedan många år tillbaka hotade jag en socionom och hon och psykopat chefen polisanämlde mig. Det var när jag hade slutat med antidepp.

Det var nog synd att du inte skyllde på att du slutat antideppen och du skulle sagt att det var orsaken. Det var ju tur att du slapp rättspsyk i alla fall. Fem år sitter man i snitt där. Så du hade tur i oturen.