Att äta fisk

Mer
11 år 11 månader sedan #484800 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Att äta fisk
Idag såg jag att de har varmrökt makrill på Willys, men kan inte komma ihåg priset, jag bara reflekterade lite när jag såg det och noterade det. De har nog en drive för det i denna vecka. Fast idag var det bara färskpotatisen på Coop Nära här som var intressant, men skall ha den rökta fisken i minnet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 11 månader sedan #485528 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Att äta fisk
Sill file kan man enkelt få tag på för runt 30-40 kr per kg
Annars är tonfisk på burk ett hälsosamt val o dom finns för 7-12 kr per burk i mat affärerna.

själv föredrar jag lax eller makrill rökt eller på burk.
Mer
11 år 11 månader sedan #485568 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att äta fisk
Ska tina upp ett paket fryst strömming, panera och äta med kokt potatis.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
11 år 11 månader sedan #485615 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Att äta fisk
Förr körde jag med tonfisk i vatten och blandade ut det i ris. Gjorde det för ett tag sedan, men det blev väldigt torrt. Kan man ha någon typ av sås till tonfisk?
Mer
11 år 11 månader sedan #485627 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Att äta fisk
Testa den tonfisken som är inlagd i olja. Den är mkt mer saftigare och dessutom ger oljan bra fetter som kroppen behöver. Den på vatten brukar oftast bli torr har jag märkt.

Annars gör tonfisk sallad och tillägg lite pepparrots dressing till.
Mer
11 år 11 månader sedan #485653 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att äta fisk
Det finns några tonfiskrecept här:
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=9&am...943&p=6364#p6364 [/url]<!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=9&am...5&p=86768#p86768 [/url]<!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=9&am...amp;p=253639#p253639 [/url]<!-- l -->