Fanken också!

Mer
11 år 10 månader sedan #493306 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fanken också!
Du har hela livet framför dig, varför ha bråttom? Tror ju precis som Geta, att du bör ta det lugnt och vila.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 10 månader sedan #493411 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Fanken också!
Cykla istället en tid
Mer
11 år 10 månader sedan #493446 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Fanken också!

Nissegossen skrev: Du har hela livet framför dig, varför ha bråttom? Tror ju precis som Geta, att du bör ta det lugnt och vila.


För att jag vill ha lika stora armar som min fader har. Han har dem naturligt och alla män som är över 40 har stora vrister armar o händer som jag vill ha.

Folk tar mej ej seriöst när jag ser ut som en ungdom därför vill jag hellre se äldre ut så att äldre damer ser att jag är en seriös person och inte någon fjollig ungdom.
Mer
11 år 10 månader sedan #493477 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fanken också!
:rotfl Ja, men det är ju just vad du är i denna stund när du skriver detta!

:angel Jag menar, hur tycker du själv det låter? Icke att jag kunde matcha farsans murar nävar, de får man efter lång tid med det hantverk han hade! Jag har heller aldrig kunnat lyfta en 100 kilos säck med mjöl som farsan stod inför hos mjölnaren när han med häst och vagn var vid kvarnen och blev utmanad!

Han lyfte säcken med vänster lillfinger....

Du, när du blir äldre får du den pondus som hör till åldern, men just nu är du en fjollig ungdom!
Väx upp! Respekt får man för att man förtjänar den och icke som föreningen för respekt kräver nämligen respekt! Den får man för att man förtjänar respekten, icke för att man kräver den!

Lär dig skillnaden!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 10 månader sedan #493480 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Fanken också!

Traxerity skrev: ...

Folk tar mej ej seriöst när jag ser ut som en ungdom därför vill jag hellre se äldre ut så att äldre damer ser att jag är en seriös person och inte någon fjollig ungdom.


Byt avatar, bara :-)

/notwoodstock
Mer
11 år 10 månader sedan #493497 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Fanken också!
Byta avatar? det löser inte problemet i verkligheten.