Suck måste jag träna mer????

Mer
4 år 3 månader sedan #1220867 av Cider
Tänk snälla tankar om dig själv. Jämför dig inte med vanliga människor! Inte med de som är utan t ex psykossjukdom och som inte tar t ex antipsykotika, inte med dom utan besvärande kognitiva nedsättningar. Om du måste jämför dig överhuvudtaget?
Det är dina ansträngningar som räknas!
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1220871 av Modesty
Tack Cider!
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221133 av krokus
Tror nog att det ligger nåt i det Geta skrev, iaf enligt min erfarenhet. Det har varit lättare för mig att gå ner i vikt när jag inte har styrketränat. Jag blir hungrigare när jag tränar.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221559 av IngeF

Clean skrev: Man behöver inte banta för att gå ned i vikt så länge man låter bli socker och fett.


Og alkohol. ett gram alkohol inneholder dobbelt så mye kalorier som ett gram sukker. Et lite glass rødvin inneholder ca 12g ren alkohol. Om den er søt i tillegg ruller det på ordentlig.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221560 av IngeF

Clean skrev: Fast man äter mindre när man tex undviker socker. Sockar triggar hungern. Likt ett beroende. Jag äter mestadels frukt, bär och grönsaker och jag har fått mycket bättre hälsa tex hjärthälsa än att regelbundet äta Omega 3.

Så Omega 3 är bullshit. Jag äter varierat frukt, bär och grönsaker och går ned i vikt och mycket bättre hälsa på alla sätt.

Dessutom har jag gått ned 60 kg så jag vet.

Tran kan man ta ved D-vitamin mangel. Men bør ta blodprøve for å se etter.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221562 av Geta
Svar från Geta i ämnet Suck måste jag träna mer????
Fiskleverolja fick jag som barn.