Coronastrategi.

• Nissegossen
  • Nissegossen Profilbild
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Gubben
Mer
11 feb 2021 22:20 #1320752 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Coronastrategi.
Kom ihåg allt vad du rör vid har vad du än nu har, dina fingeravtryck smittar din andningsluft sprider virus. Det är lätt att smitta andra, det är ju därför vi har en pandemi då det är extremt smittsamt. Jag förvägrar hemtjänsten att komma innanför dörren innan de utanför dörren måste ta handsprit på händerna och numer har de munskydd på sig när de jobbar. En som ville komma in utan att ta handsprit på händerna knuffade jag handgripligen ut igenom dörren och sade till honom handsprit först annars låser jag dörren. Ett sätt att skydda mig. De har fattat och tydligen har de nu fått instruktioner om det Har min egen handsprit jag gör på rödsprit Alltså T-röd blandar med två matskedar vatten morotsliv.com/2020/03/diy-gor-egen-handsprit.html

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
12 feb 2021 04:07 #1320761 av wasp
Svar från wasp i ämnet Coronastrategi.
Ja, boedestöd har både visir och munskydd på sig här hemma.

Mer
12 feb 2021 13:16 #1320823 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Coronastrategi.
Du har boendestöd Fantasio, som kan hjälpa dig med handling. Din syster får köpa frysrätter till dina föräldrar. Du själv kan testa dig för corona om du haft symptom i 48 timmar.

Sidan laddades på: 0.249 sekunder