Hur ofta motionerar du?

Mer
17 år 6 månader sedan #49291 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Hur ofta motionerar du?
gympass 5 ggr per vecka. det är helt otroligt att jag har lyckats motivera mig själv att gå så ofta !! de första sex veckorna hände INGENTING med vikten men sen gick jag ner 9 kilo i rask takt. får dock inget "välbefinnande" av att gå till gymet, det är mest något som bara måste göras.
Mer
17 år 6 månader sedan #49305 av AmandaS
Svar från AmandaS i ämnet Hur ofta motionerar du?
Jag går långpromenader ca 5 ggr i veckan, tränar styrketräning 2 ggr och konditionsträning 1-2 ggr per vecka. Utan motion blir jag tokig.
Mer
17 år 2 månader sedan #66610 av sihzzle
Svar från sihzzle i ämnet Hur ofta motionerar du?
Styrketränar på gym 3 ggr i veckan och cyklar på en motions cykel 2ggr veckan och så går jag en promenad på 60min c.a 2 ggr vecka.
Mår väldigt bra av styrke träningen det lindrar min ångest och det är ett jätte bra sätt att rensa tankarna ! .
Mer
17 år 2 månader sedan #66616 av Skötaren
Svar från Skötaren i ämnet Hur ofta motionerar du?
Jag går gärna ut på hösten och plockar svamp. Övrig tid tar jag gärna skogsprommenader.
Så tränar jag Aikido en dag i veckan...
Mer
17 år 2 månader sedan #66621 av AnnKatarin
Svar från AnnKatarin i ämnet Hur ofta motionerar du?
Hejsan! Jag går ut och går en runda som tar 30 min (ibland går jag rundan två ggr för att få ihop till en timme). Det är skönt, men ibland tycker jag att det känns kämpigt eftersom jag har vikten emot mig...
Mer
17 år 2 månader sedan #66652 av mopa
Svar från mopa i ämnet Hur ofta motionerar du?
Eftersom jag har min alltid överenergiska hund så får jag massor av motion varje dag. Det är tur att jag har henne, annars hade jag inte kommit utanför dörren.