Skaffa hund

Mer
12 år 8 månader sedan #425399 av wasp
Svar från wasp i ämnet Skaffa hund
http://www.unt.se/inc/imagehandler.ashx?id=57603&cropheight=312&width=468&quality=75
Om hon nu behöver söka veterinärhjälp för sin hund, så hoppas jag att den är försäkrad. Här kostar det pengar!
Mer
12 år 8 månader sedan #425411 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skaffa hund
Suck! Jag har haft hund, djupt saknad! Han vilar nu på en skogskyrkogård. Att en hund kostar pengar är helt säkert!

Han kostade mig minst 10% 0m året utav min bruttoinkomst och han levde i 11år 2 mån 26 dagar.....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 8 månader sedan #425431 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skaffa hund
Så man får ge sitt tionde om man ska ha hund-det låter dyrt!
Mer
12 år 8 månader sedan #425473 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Skaffa hund
Det är tur att inte hundarna får schizofreni för det skulle bli dyrt när veterinärbesöken kostar 2000 kr. Antagligen kostar egentligen ett läkarbesök lika mycket, men det är väl subventionerat.
Mer
12 år 8 månader sedan #425488 av Libellule
Svar från Libellule i ämnet Skaffa hund
Jag har också hundar som jag köpte under en hypomani. Hundar är som barn - man älskar dem, men de binder upp ens tillvaro.
Mer
12 år 8 månader sedan #425505 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skaffa hund
Problemet när man skaffar husdjur är att man får ro det i land även om man tycker att man inte klarar det.
Det var en personalchef som tyckte att jag skulle skaffa ett djur. Efter en vecka hade jag ångrat mig, då jag fick kraftig ångest. Katten blev nästan 17 år. Så det är ingen slit och släng-sak.