När allt faller

Mer
14 år 9 månader sedan #225500 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När allt faller
ja, du söker hela tiden efter bekräftelser på att du duger, men samtidigt har du bara ett svart/vitt tänkande. först tar du en ny bekantskap och höjer den till skyarna och när du upptäcker att den människan inte bara är ljus, utan i den människan finns alla regnbågens färger, så blir allt med den människan skit i dina ögon.

Rekommenderat för dig, ta vara på de nya vänner du får, jag vet att det är svårt för dig, men försök att inte stöta bort dem!!!

Jag gissr att du inte har en enda riktig vän!???

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 9 månader sedan #225501 av
Svar från i ämnet När allt faller
Stämmer ganska bra.. ingen riktig vän, har aldrig haft någon i mitt vuxna liv.. Jag håller nog de flesta på ganska stort avstånd, men släpper jag någon nära brukar det inte dröja länge innan han/hon inte orkar med mig..
Mer
14 år 9 månader sedan #225502 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När allt faller
:lol: Du duger som du är! det är bara det att du måste inse det inom dig själv och inte hela tiden söka svaret hos andra! Ett stort problem för dig är att du själv inte förstår, fullt ut dig själv, men det är den insikten, att du duger, som du måste finna, för att kunna bottna i dig själv.

Jag rekommenderar för dig, någon att prata med som är proffs inom sitt område, exv en psykolog.

Gå till sjukhuskyrkan på närmaste sjukhus, helst du ett mentalsjukhus, där får du en gratis samtalskontakt som du kan bolla med allt med. de har tystnadsplikt. jag själv har haft en utbildad psykolog som samtals konatakt i , mellan 5-6 år utan kostnad för mig. min "Vän" som har borderline gick på samma ställe, men hos en annan samtalskontakt! Kan rekommenderas.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 9 månader sedan #225503 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När allt faller
jag vill klargöra för dig att jag själv har Schizofreni och att det är min vän som har borderline...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 9 månader sedan #225504 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När allt faller
jag vill snart sätta mig för att rulla cigarretter och har nu suttit här och försökt leka bollplank med dig en stund. vad vill du mest prata om? Med mig just nu, försök begränsa dig, för att mina cigg är snart slut

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 9 månader sedan #225505 av
Svar från i ämnet När allt faller
tack för din tid!

Jag har haft säkert ett tiotal terapeuter och psykologer under de senaste åren, varit inlagd på psyk och behandlingshem..