När allt faller

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 9 månader sedan #225991 av
Svar från i ämnet När allt faller
Är mer än måttligt förvirrad just nu.. visst är det möjligt, eller snarare troligt, att jag manipulerat läkaren, men jag har aldrig ljugit om mina symptom.. Det är en sak att manipulera, en annan att ljuga blint..



Kanske dags att införa en helt ny diagnos, jag kallar den "DN SJ FM DK" *






* (Det är Nåt Som är Jävligt Fel Med Den Killen)
Mer
14 år 9 månader sedan #225996 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet När allt faller

bonniewsclyde skrev: Jag hade F29 innan min schizofreni diagnos.. men F29 är väl ingen diagnos..
som det diskuteras här i en annan tråd..?

/b


F29.9: Ospecificerad icke organisk psykos

Det är samma som psykos UNS diagnos...
Mer
14 år 9 månader sedan #226420 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet När allt faller

Gäst skrev: Det är lite så här jag funkar tror jag.. jag bygger upp en illusion, manipulerar, ljuger ect. tills mitt samvete inte klarar av mer, och då slänger jag sanningen i ansiktet på alla runtomkring mig i desperation, med resultatet att ingen vill ha med mig att göra längre.. om inte så försöker jag rädda det som räddas kan med samma beteende som fick mig att hamna i den situationen från början, men då vet alla redan.. och skulle någon ändå stanna kvar så gör jag ändå exakt samma sak efter ett tag igen, om och om igen.


Har de gjort ett SCID II test på dig? Med ett sådant test kan man se om man har några personlighetsstörningar. Kanske har du sådana problem också?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 9 månader sedan #226614 av
Svar från i ämnet När allt faller
Det är mycket möjligt, jag har gjort fler tester än jag kan komma ihåg.. hur ser det ut?
Mer
14 år 9 månader sedan #226617 av wasp
Svar från wasp i ämnet När allt faller
En länk med kriterier, själv så har ingen (mig veterligt) satt någon annan diagnos på mig än den jag fick under åttiotalet.
icd.nu/diagnos/F20-F29-Schizofre ... r-och.html :!: