Gud finns inte!

Mer
7 år 1 månad sedan #921605 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Gud finns inte!
Re: Gud finns inte! Jovisst absolut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 1 månad sedan #921642 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Gud finns inte!
Jag fick inget veckobrev i veckan, detta trots att jag kontaktade Admin, så fort jag fått ordning på E-posten och han skickade ett mejl på min nya E-postadress, om ett nytt lösenord på viska. För att undvika att jag inte får nästa vecka, skickar jag härmed min nya adress återigen, den finns under alla inlägg jag gör på viska. Tack på förhand Admin! <!-- e --><a href="mailto:nissegossen2@gmail.com]nissegossen2@gmail.com[/url]<!-- e -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 1 månad sedan #921644 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Gud finns inte!
Vi kan väl alla intyga att Admin är den han är, samma som vi alla kan säga att vi är som vi är, det har vi alla att dela med han som talar om i gamla Testamentet att jag är såsom den jag är, eller jag är som jag är. Vi kallar honom Gud, men det kan ju vi alla säga, utan att vi för den skulle vara han. Svaret han gav kan vi alla säga om oss själva. Kan bara säga att de som fick höra hans namn att det var så högheligt att de inte fick uttala det, därför finns ingen nu levande som kan uttala det, eftersom alla numera är döda utav de som hört det. Därför vet ingen hur det uttalas.
www.alltombibeln.se/bibelfragan/gudsnamn.htm

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 1 månad sedan #921948 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Gud finns inte!
http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e15/14369136_262446624149055_1752661344_n.jpg?ig_cache_key=MTMzOTkwNDc2NTExNDYxNTE0Nw%3D%3D.2

Det är problematiskt, när vissa tror att jag ska söka upp dem? Har ju så fruktansvärt svårt att läsa av kroppsspråket, men jag får ingen hjälp förrän jag söker upp dem? Då är det ngt fel någonstans? Men ngt har vi ju alla inombords.

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 1 månad sedan #921991 av krokus
Svar från krokus i ämnet Gud finns inte!

Geta skrev: Har en gång befunnit mig utanför kroppen, så jag tror att man inte är beroende av kroppen.

Även jag har haft utanför-kroppen-upplevelser. Häftigt är det! :D
Mer
7 år 1 månad sedan #921993 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Gud finns inte!
Vi på jorden är långt nere i hierarkin jämfört med övriga utvecklade planeter i universum! Vi har ingen chans mot utomjordingar som har manipulerat oss människor från första början.