Gud finns inte!

Mer
7 år 1 månad sedan #921998 av Geta
Svar från Geta i ämnet Gud finns inte!
Men det talas om att vi höjer våra frekvenser i ockulta kretsar.
Mer
7 år 1 månad sedan #922002 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Gud finns inte!
Det utgår som en sträng från bakhuvudet säger de som förstår sig på det. I det ögonblicket man ser sig själv utifrån sig själv då måste man ha strängen kvar från huvudet för att kunna komma tillbaka till kroppen. Läkare har skrivit att vid sådana tillfällen som folk säger sig vara utanför kroppen, så har de på sjukhus ofta något som är iögonfallande för de som säger att de har haft utomkroppsliga upplevelser, för att de skall referera vad de sett efter att ha varit utanför kroppen.

Några stycken som säger samma sak om vad de sett, skulle i så fall bevisa att de varit utanför sin egen kropp och sett ned på den från en position nära taket. Har läst om det. Något jag själv varit med om är rysningar i hela kroppen, då vet jag att någon nyligen är avliden, som söker kontakt med mig, även en som jag berättade något för, sade jag ryser i hela kroppen för det du talar om. Du är inte ensam, det gör jag också nu var mitt svar.
Har ofta sådana, men ibland försöker de gå in i mig, vilket förorsakar smärta hos mig, varför jag säger strängeligen håll dig utanför mig. Samt i det ligger också den s,k auran, den har även jag sett på flera, samt att jag sett orange flammor utgå från mina alla 10 fingrar en gång när jag hade en Bibel uppslagen med händerna under den och jag fick då en röst som sade, du har helandets gåva. Sedan har jag sett en rödviolett flamma från höger långfinger jag nu skriver detta här på datorn

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 1 månad sedan #922012 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Gud finns inte!
Jag tänkte till när jag skrivit mycket, att det är nog bäst jag låter bli att skriva det. Därav att jag skriver detta, men inte det andra då det inte är avsett att komma ut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 1 månad sedan #922825 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Gud finns inte!
Nissegossen,

MAn lever tyvär bara ett liv och det är jag 100 % säker på okcså. :cry:
Mer
7 år 1 månad sedan #923355 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Gud finns inte!

Nissegossen skrev: Jag tänkte till när jag skrivit mycket, att det är nog bäst jag låter bli att skriva det. Därav att jag skriver detta, men inte det andra då det inte är avsett att komma ut.


jag tycker inte om när präster och andra lurar på folk en falsk tro som inte ens finns ju. :cry:
Mer
7 år 1 månad sedan #923356 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Gud finns inte!

Jocke skrev: http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e15/14369136_262446624149055_1752661344_n.jpg?ig_cache_key=MTMzOTkwNDc2NTExNDYxNTE0Nw%3D%3D.2

Det är problematiskt, när vissa tror att jag ska söka upp dem? Har ju så fruktansvärt svårt att läsa av kroppsspråket, men jag får ingen hjälp förrän jag söker upp dem? Då är det ngt fel någonstans? Men ngt har vi ju alla inombords.


Vi behöver mindre tro i samhället inte mera av den. :dans