Vill skriva deckare...

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1292217 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vill skriva deckare...

memphis skrev: Så du tror att Madsen mördade för att han är en missförstådd stackare?

Hahaha haha.


Nej det har jag inte sagt däremot att det finns alltid en logisk anledning varför någon gör nåt så fruktansvärt som han gjorde som vi vet inte om. För vi känner inte honom. Så vi ska inte uttala oss. Även om det verkar helt galet för oss. Men det är fruktansvärt hemskt och Kims anhöriga har alla mina sympatier och skulle jag kunna göra det ogjort så skulle jag det.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1292218 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vill skriva deckare...
Du behöver knappast sona vad Madsen har gjort. Är det nån sorts kristuskomplex du har?

Utöver borderline menar jag. Och vi kan visst ha åsikter om Madsen.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by memphis.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1292221 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vill skriva deckare...

Cosmos skrev: Jag tror inte på att vem som helst kan mörda. Under vilka omständigheter då?

Det kanske jag berättar en annan gång. Nu är jag upptagen med annat.

memphis skrev: Du behöver knappast sona vad Madsen har gjort. Är det nån sorts kristuskonplex du har?

Utöver borderline menar jag. Och vi kan visst ha åsikter om Madsen.

Nej det är inte det! Upptagen med annat nu stumpan! Vi hörs!
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1292223 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vill skriva deckare...
Tänk du över dina egna synder i stället för att tänka på andras. För det går inte så bra, det är bara samma gamla vanliga dravel du kommer med. Hej på dig.
Mer
3 år 6 månader sedan #1292237 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vill skriva deckare...
Om ens barn är hotade Cosmos. Om man blir överfallen. Man måste få skydda sig och de sina. Mörda behöver man sällan göra men människan är KAPABEL att döda. Vi dödar aka mördar grisar varje dag. Och äter. Människan är inte ett tindrande ljus. I krig dödas det till höger och vänster.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1292238 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vill skriva deckare...
Du vet Memphis hur hårt liv som jag har levt på mina svackor här i livet. Jag blivit vittne och utsatt till vad människor kallar för största ondskan eller det grövsta. Och kände och frågade mej hur det kan vara sant och hur kan det vara så. Och jag fick svar. Långt ifrån alla svar. Kanske det minsta svaret. Men det gjorde det största avtrycket. Jag såg att jag hade kunnat bli så pass ondskefull att inget like skulle nånsin hittas om man inte heter Adolf Hitler. Men jag hade tur. Jag var inte ensam och jag hade kärlek i mitt liv. Trots dom dåliga och fruktansvärda förutsättningarna och omständigheterna från dag 1 som barn till vuxen. Men jag blev inte den här ondskefulla men jag har sett hur jag hade kunnat blivit det om jag hade varit ensam och inte blivit älskad av vissa starka och inflytelserika människor i mitt liv. Som ryckte upp mej och supporta när jag hade det som svårast. Ensamhet, utsatthet och ingen kärlek kan göra många galna. Men det är min personliga berättelse.