Seroquel...

Mer
17 år 6 månader sedan #53074 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet Seroquel...
Jag tar seroquel och hjälper mig bra. Tar 175 mg tror jag det e...

Det är den bästa medicin jag provat för mina besvär. Tar jag inte de, så känner jag det dagen efter, får hjärtklappning och känner mig olustig och trött.
Mer
17 år 6 månader sedan #53126 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Seroquel...
Kul att du skriver, Moonlight...

Jag har undrat hur du har det... vad gör du nu? Studerar? Jobbar? Träffar vänner?

Låter fint att du mår bra på Seroquel... hoppas att du har det riktigt bra!!!

Välkommen tillbaka! Har saknat dig på Viska!!!
Mer
17 år 6 månader sedan #53128 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Seroquel...
Såg precis i tråden om lördagar att du jobbar och pluggar... vad kul!! Grattis till att det går så bra!!!
Mer
17 år 5 månader sedan #53973 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet Seroquel...
Mjo seroquel sätter fart på aptiten men den hade ingen påverkan på metabolismen vilket i sin tur inte ledde till någon större viktökning. En bra medicin
Mer
17 år 5 månader sedan #54037 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet Seroquel...
japp, ja jobbar nästan deltid, pluggar heltid, det går ganska bra, kul att plugga och faktiskt roligt att arbeta också.

Hur går det för dig?

Många kramar Moonlight
Mer
17 år 5 månader sedan #54045 av Jonna7
Svar från Jonna7 i ämnet Seroquel...
Jag kanske ska få byta zyprexa mot seroquel och vet inget om den medicinen. Jag har ökat en del i vikt av zyprexan och hoppas att seroquel ska vara bättre på så sätt. Kan man gå ned i vikt medans man äter seroquel? Är det någon som vet vad det blir för skillnad, någon som haft båda medicinerna eller bytt som jag kanske ska? Känns lite nervöst eftersom att abilify inte passade när jag skulle byta för ett år sedan och att jag blev sänkt minst ett halvår eller mer efter bytet.