Bästa Sömn medicinen

Mer
12 år 9 månader sedan #416667 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bästa Sömn medicinen
Jag får testa det vid tillfälle. Jag har köpt två likadana sovsäckar och vitsen med det är att det går att koppla ihop bägge och på så sätt få mera plats. Det är ju bra om man tex har en sovkompis eller bara vill ha mera utrymme för sig själv. Tyckte det var en kul idé bara och därför köpte jag dem. Köpte även ett litet tält att ha vid camping om jag nu skulle vilja ge mig iväg ut i terrängen. Har även fältkök samt annan utrustning med ryggsäck och annat.

Men självklart vinner jag väl på Lotto ikväll och med några mille på fickan hade det blivit en husbil med tillbehör. Det vore en drömgrej för jag själv att ha och åka land och rike kring. Skulle gärna sätta mig i körskola om så vore. :P

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 9 månader sedan #416680 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Bästa Sömn medicinen
www.blocket.se/vasterbotten/VOLV ... ?ca=10&w=3


:lol: :lol: :lol: med den behöver du inte vinna på lotto...
Mer
12 år 9 månader sedan #416696 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bästa Sömn medicinen
:rotfl Nu fick du vara rolighetsminister ett tag, men även 4.000 är för mycket just nu, men skulle ju kunna låna...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
12 år 9 månader sedan #416702 av trance
Svar från trance i ämnet Bästa Sömn medicinen

Admin1 skrev: Jag sover mycket bättre och djupare, när det är varmt och därför sover jag ibland i sovsäck.


admin, här i ryssland är det JÄVLIGT varmt. 35 grader på dan och 25 på natten. jag sover inte alls bra :(
Mer
12 år 9 månader sedan #416726 av ensamflickan
Svar från ensamflickan i ämnet Bästa Sömn medicinen
Där kanske inte ens jag skulle behöva frysa då? Låter ju underbart att slippa vantarna.
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
12 år 9 månader sedan #416732 av trance
Svar från trance i ämnet Bästa Sömn medicinen
japp! :D

kom hit, vi kan ha viskaträff! :)