Bästa Sömn medicinen

Mer
12 år 6 månader sedan #435725 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Bästa Sömn medicinen
nattbarn,

När du inte kan sova vilka symptom har du då? Psykotiska symptom och ångest kan nog framkalla sömnsvårigheter och psykotiska symptom kan ge ångest.
Mer
12 år 6 månader sedan #435755 av nattbarn
Svar från nattbarn i ämnet Bästa Sömn medicinen
Blir först och främst sjukt paranoid, sen får jag för mig att göra korkade saker och så börjar det viskas runtomkring mig, det blir senare till röster om jag inte får sovet eller tar en massa seroquel (vilket ofta också får mig att somna). Får väldigt mycket ångest också, börjar skaka jättemycket, jag har svårt att skriva på tangentbordet just nu eftersom mina händer darrar som någon med parkinsons sjukdom (en biverkning av peratsin som tydligen blir värre när jag inte sover och har ångest). Sen fryser jag också, men min temp är normal så jag vet inte varför jag börjar frysa när jag sover dåligt. Jag måste verkligen lyckas sova inatt, jag känner att jag är på väg åt helvete igen.
Mer
12 år 6 månader sedan #435767 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bästa Sömn medicinen
Mot medicinskt betingad Parkinsonism som det är frågan om här hjälper medicinen Akineton, se Fass! Den är muskelavslappnande och verkar direkt på musklerna. Jag har haft den sedan 1974, jo du läste rätt, jag har haft den i 37 år nu och är den medicin jag haft längst. Den hjälper dig mot biverkningarna, men vet inte vad den heter där du bor! Jag ger dig här produktinformation om den injektionsvätska som finns, att användas enbart vid akuta tillstånd, annars finns som jag har i 2mg tabletter och jag har 5st om dagen.

Den är min må bra medicin och vill inte vara utan den...
www.fass.se/LIF/produktfakta/art ... ocTypeID=6

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 6 månader sedan #437294 av ak
Svar från ak i ämnet Bästa Sömn medicinen
Propavan
Mer
11 år 2 månader sedan #558442 av iinstabil
Svar från iinstabil i ämnet Bästa Sömn medicinen
för mig är 2 mg flunitazepam jätte bra, sover oftast på det!
Mer
11 år 2 månader sedan #558448 av silent
Svar från silent i ämnet Bästa Sömn medicinen
De va lavendel spray på kudden