Hur skall man göra för att få benzo.?

Mer
9 år 1 månad sedan #723950 av Amandara
Fin del av Göteborg.....nära skog och stad
Mer
9 år 1 månad sedan #723953 av Ready

Amandara skrev: Antidepressiva funkar till viss del och benzo äter jag inte men atarax. .... Jag bodde på Mejerigatan 2 1313 Nisse...... Kalle vid Arla......trivdes som en råtta i ett råttbo där :)


Läste du läkarlinjen då? Hur är läkarstudenter?
Mer
9 år 1 månad sedan #723956 av Nissegossen
Kallebäckskälla ligger inte långt därifrån, du åker till ändhållplatsen med 62ans buss och fortsätter därifrån via en kulvert under riksväg 40 till Delsjöområdet. Jag har druckit vatten ifrån den källan, men man dricker det på egen risk. Ett reningsverk nedanför delsjöarna ligger i närheten jag har varit inne där och tittat och de alstrar även ström där. Där jag bor får vi vatten ifrån Delsjöarna och eftersom jag bor i ett högtrycksområde smakar det kaffet som vi brygger här sämre än det vatten som kommer från älven. Det beror på vattnets hårdhetsgrad. Nu rekommenderar jag inte kallebäckskälla till att dricka vattnet därifrån, för längre upp och inte långt ifrån ligger en Kolera kyrkogård och det är förbjudet att gräva där igen för det smittar fortfarande

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 månad sedan #723992 av Amandara
Skrev ett långt svar till Nisse och Ready. ...försvann....orka orka
Mer
9 år 1 månad sedan #724002 av Amandara
Jo såhär.....jag togs ut till läkarlinjen på intervju om personlig lämplighet.. så ock ett antal andra och vi blev snabbt ett gäng eftersom vi var lite äldre typ 28 och med viss livserfarenhet. ....det var sköna själar. En del av de som kom direkt från gymnasiet var lite mer pluggobarn streberaktiga och en del var Mahatma Ghandis och väldigt fredliga....... READY var det något svar på din fråga?
Mer
9 år 1 månad sedan #724005 av Ready
Tack så jättemycket för ett bra svar.