Hur skall man göra för att få benzo.?

Mer
9 år 1 månad sedan #725386 av lärjungenMatteus
Ett ont och trolöst släkte kräver ett tecken, men det skall inte få något annat tecken än profeten Jonas tecken
Mer
9 år 1 månad sedan #725406 av Nissegossen
Theralen är mot missbruk av både alkohol och narkotika och det är klart att ingen rekommenderar ett missbruk, samtidigt med theralen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 månad sedan #725410 av lärjungenMatteus
Ett ont och trolöst släkte kräver ett tecken, men det skall inte få något annat tecken än profeten Jonas tecken
Mer
9 år 1 månad sedan #725421 av Nissegossen
Theralen används vid avvänjning av både alkohol och narkotika.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 månad sedan #725445 av Cosmos

charlie2 skrev: MEn vad skiljer sobril och ropyhnol ¨åt då.vad händer man man dricker på dessa då. :?:
jag skulle dock aldrig dricka på sobril.. :nej


Det som skiljer dem åt är att Rohypnol är starkare och slår till snabbare. Medan jag bara blir sömnig och tråkig på Sobril kan jag vara uppe och vara flummig på Rohypnol. Det är ju visserligen en insomningstablett men många använder dem som drog.

Sprit och roppar ska man INTE blanda. Det blir ett patologiskt rus och man blir i stånd till vad som helst. Ja, som Nissegossen. Fast det kan sluta betydligt allvarligare.
Mer
9 år 1 månad sedan #725447 av Cosmos

Richard skrev: Sen beror det givetvis på läkaren. Jag tror inte att nån läkare vill sätta in benzo så att man blir beroende. Har många vänner som också mår dåligt psykiskt, men de flesta har aldrig fått benzo utskrivet. Men min förra läkare var polsk, o han kunde man be om vad man ville; T.ex bad en kompis om Halcion (Triazolam), och;
-Javisst! Det är en av det bästa sömnmedel! Hur mycket vill du ha?

Själv bad jag om en burk Nozinan, (har haft den innan, men biverkningarna var så hemska). Men ville ändå ha en burk för nödsituationer. O det fick jag. Jag får Iktorivil fortsatt utskrivet, eftersom jag har lite psykos-problem o om jag inte tar dem blir jag paranoid.


Iktoviril? Är inte det ep-medicin? www.fass.se/LIF/product?6&userTy ... &docType=3

Man kan även få Stesolid i baken om man får ett svårt ep-anfall. De här medsen är kramplösande. All benzo är muskelavslappnande men Stesolid har lite extra power.

Jag har Nozinan vid behov. Mycket bra medicin men tar lite lång tid på sig för att kicka in.