Hur upplever ni effekten av sömnmediciner?

Mer
8 år 8 månader sedan #767020 av Fantasio
Tar du Stilnoct varje natt, Geta?
Mer
8 år 8 månader sedan #767060 av koi
Jag har Zopiklon för at somna. Nitrazepam för att sova. Funkar det inte öser jag på med Theralen. Har även Quetiapin varje natt. Zopiklon och Nitrazepam använder jag inte så ofta. Har även Sobril som jag tar på kvällen om ångest hindrar min sömn.
Mer
8 år 8 månader sedan #767062 av koi
Mitt problem är att när sömnen börjar bråka börjar rösterna bråka. De säger att jag kommer dö om jag tar sömnmedicinen. Då vågar jag inte ta den och då blir det värre.
Mer
8 år 8 månader sedan #767145 av lärjungenMatteus
Och som en Kristi soldat ska du inte låta dig hindras av världsliga angelägenheter, för då kan du inte till fullo tjäna den som tog dig i sin tjänst.
Mer
8 år 8 månader sedan #767250 av MsTibbs
Har Imovane eller Stilnoct, ibland tar jag Propavan och till det Theralen flytande. Bästa sömnpåverkan var dock när jag började med Zyprexa; somnade lättare, blev trött på kvällen och vaknade tidigare.
Mer
8 år 8 månader sedan #767283 av Admin1

koi skrev: Mitt problem är att när sömnen börjar bråka börjar rösterna bråka. De säger att jag kommer dö om jag tar sömnmedicinen. Då vågar jag inte ta den och då blir det värre.


Låter som du kanske behöver högre antipsykotikados i sådana här lägen. Det kanske räcker med högre dos en natt eller så. Om man sover för lite blir det ännu värre nästa natt.