Ökat antal fettceller?

Mer
6 år 7 månader sedan #981045 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Ökat antal fettceller?
Det är rätt läskigt
Mer
6 år 7 månader sedan #981245 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ökat antal fettceller?

Geta skrev: Admin1, du har umgåtts med för få psykiskt sjuka som stått på antipsykotika. Därför har du inte sett hur vackra ungdomar förvandlats till rena skräckexemplen efter en tids medicinering.

De jag känner väl har först gått upp i vikt och sedan gått ner i vikt till nästan normalvikt. Stämmer med 20 års undersökningen.
Mer
6 år 7 månader sedan #981250 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ökat antal fettceller?
Det är inte min erfarenhet.
Mer
6 år 7 månader sedan #981350 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Ökat antal fettceller?
Ja, jag har gått från att vara en 10-poängare i våras till en mycket låg poäng idag, inom loppet av bara några veckor förändrades mitt utseende till det värre i maj innan sommaren... Skäms över vad medicinen gjort med mitt utseende och känns som att läkaren gjorde detta mot mig bara för att jävlas med mig. Men lyckligtvis börjar jag få tillbaka mitt utseende och självförtroende nu!
Mer
6 år 7 månader sedan #981360 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ökat antal fettceller?
vad menar ni med att få ett förstört utseende? förutom fetma och övervikt då...jag har ätit psykmediciner dagligen i över 15 år i minst och tycker jag ser helt normal ut. att få ett radikalt annat utseende på sex månaders tid låter mer som en sjukdomseffekt, inte en medicineffekt. låter lite som när man får en störd kroppsuppfattning och ser hemska saker i spegeln.
Mer
6 år 7 månader sedan #981365 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Ökat antal fettceller?
Menar att så har det varit för mig, men behöver inte vara så för andra. Jag har alltid varit väldigt utseendefixerad och ställt höga krav på mitt utseende, därför har det känts jobbigt för mig att jag inte längre trivs med mitt utseende. Har gått upp i vikt och i somras hade jag sämre hy och hår, men det börjar bli bättre nu. Ser klart mycket äldre ut idag än vad jag gjorde i våras. Det som förbryllat mig är viktuppgången och jag undrade vad den kunde bero på... Måste som sagt vara högre aptit + lägre fysisk aktivitet.