Oljan i Abilify Maintena

Mer
6 år 2 månader sedan #1025497 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Oljan i Abilify Maintena

Gardenia skrev: Knappast att jag äter kilovis med fett på en månad!

Enligt Läkemedelsverket skall man äta 70 g fett per dag. Betyder 2,1 kg per månad. 1-2 g fett från Abilify Maintena är försumbart och en promille av fettintaget.
www.livsmedelsverket.se/livsmedel-och-innehall/naringsamne/fett
Mer
6 år 2 månader sedan #1025523 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Oljan i Abilify Maintena
Nej Gardenia, ditt liv är inte förstört! Men du kommer ju att förstöra det om du överdriver din fixering vid att vara vacker och vältränad. Nu glömde jag smart och snygg men det är ju ganska diffusa begrepp. Och nog borde du piggna till med tiden. Fast du är ju så kritisk mot dig själv, du duger inte alls numer. Jag kan må dåligt av vad du skriver, när du snackar skit om dig själv, människor blir ju tilltufsade av livet och får acceptera?
Mer
6 år 2 månader sedan #1025726 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Oljan i Abilify Maintena
Gardenia,
Visa en bild på dig före och nu för dina föräldrar och fråga om de ser någon skillnad. Man kan få problem med inbillat fult utseende, så det är inte säkert att andra tycker som du.
Mer
6 år 2 månader sedan #1025796 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Oljan i Abilify Maintena
Admin, det är inget större fel på mitt utseende idag. Kanske jag fått fler rynkor, svårt att avgöra. Gått ner 6 kg i vikt sedan i höstas, så jag är nästan lika smal som jag var för ett år sedan.

Inbillar mig lite att jag inte kan känna glädje och lycka lika bra längre, men det borde jag ju kunna eftersom medicinen gått ur kroppen. Likaså gäller min intelligens, kan också vara inbillning.
Mer
6 år 2 månader sedan #1025799 av Geta
Svar från Geta i ämnet Oljan i Abilify Maintena
Jag gissar att du är jättesnygg och fullt tillräckligt intelligent.
Mer
6 år 2 månader sedan #1025808 av Nissegossen
Geta upp till bevis med bilder före och efter så får vi se hur snygg du är...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum