Anonym eller inte

Mer
5 år 5 månader sedan #1110981 av Richard
Svar från Richard i ämnet Anonym eller inte

Admin1 skrev: Vissa som kör med personangrepp blir avstängda på Flashback. Det är ganska mycket avstängningar där och troligen för den sajten drar in ett par miljoner per år. Hotar man inkomsten åker man ut.

De är väldigt hårda med reglerna där, ibland löjligt. Jag är sån som gärna vitsar till det, o man kan få en varning för det... Har blivit avstängd en vecka ett par gånger. Men jag håller mest till i vetenskapsdelen (Astronomi, Fysik, Kemi, Medicin o Psykologi), där är det inte så hårda tongångar som i t.ex. Politik, där folk kallar varandra lite allt möjligt. Sen kollar jag givetvis in brottsdelen också. Men jag tycker det är generellt ganska högerextrem stämning på forumet.

Men Flashback drar inte in särskilt mycket längre. 2015, ca 2,7 miljoner men 2017, endast 190 000 kr.
www.allabolag.se/5565611174/flashback-media-group-aktiebolag

Tror det beror på annonsblockerare, Flashback skrev en gång att annonserna är deras enda intäkt.
Mer
5 år 5 månader sedan #1110983 av memphis
Svar från memphis i ämnet Anonym eller inte
Det är ju bra att vi har högt i tak på Viska. Men jag tycker om man är för grov eller hotar någon, att det kunde bli en tids avstängning för det. Så att det finns ändå gränser.
Mer
5 år 5 månader sedan #1110984 av Miika
Svar från Miika i ämnet Anonym eller inte
Håller med
Mer
5 år 5 månader sedan #1110990 av Richard
Svar från Richard i ämnet Anonym eller inte
Jo, det tycker jag också. Om man kallar nån fula saker eller hotar. Det är inte acceptabelt.
Mer
5 år 5 månader sedan #1110992 av Geta
Svar från Geta i ämnet Anonym eller inte
Det bästa är väl att den som reagerar på övertramp anmäler till moderator. Det är enkelt.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111020 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Anonym eller inte
Vi har Admin och Moderator1, Moderator1 går ofta in vid personangrepp och säger ifrån, det accepteras inte. Full pajkastning rekommenderas inte.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum