Anonym eller inte

Mer
4 år 5 månader sedan #1208007 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Anonym eller inte
Min syster ville ha min E-post till mina släktingar där har de nog fattat var jag skriver någonstans, Nissegossen är sökbart man kommer direkt till mig. Bryr mig inte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1208166 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Anonym eller inte
Jag är inte så anonym. Går nog luska ut vad jag heter med.
Har aldrig skrivit om sjukdomen på Facebook, men ordet sprids ju fort så släktingarna vet nog vad jag lider av ändå.
Men vården skriver ospecificerad icke-organisk psykos nuförtiden.

/Dave
Last edit: 4 år 5 månader sedan by 1Dave.
Mer
4 år 5 månader sedan #1208172 av Clean
Svar från Clean i ämnet Anonym eller inte
Har åkt ut på livstid från Flashback! Men jag skiter fullständigt! Har åkt ut på livstid på flera till sidor.

När jag gick på dagis blev jag utsparkad!
Mer
4 år 5 månader sedan #1208174 av Geta
Svar från Geta i ämnet Anonym eller inte
Det är annorlunda på Viska. Här tål vi mycket!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1208181 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Anonym eller inte
Kompisen var (är?) medlem på Flashback. Det dröjde inte länge innan han fick en varning. Han tog texter från min blogg och la upp dem där. Rätt åt honom!
Mer
4 år 5 månader sedan #1208183 av Clean
Svar från Clean i ämnet Anonym eller inte
Fast jag har varit många ggr snällare på viska än andra sidor. Då var jag riktigt otrevlig! Men jag är bara stor på käften. Psykologen på rättspsykiatriska sa att personalen var skrämda av mej. Rättspsykiatriska fick ta den största smällen dom gjorde utredning om psykopati! Jag knäckte dom så pass mycket så dom skrev ut mej. Så fort dom ser mej springer dom en annan väg. Vilket är bra för jag vill inte bli inlåst igen.

Jag är jättesnäll annars men tar inte skit! Då kan jag göra kraftig motstånd som blir på liv och död om man inte ger sig. Och nöden har ingen lag!