Anonym eller inte

Mer
4 år 5 månader sedan #1208184 av Geta
Svar från Geta i ämnet Anonym eller inte
Inte dåligt att vi på Viska tål mer än rättspsykiatriska.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 5 månader sedan #1208185 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Anonym eller inte


Man kan vara anonym av fel orsak, men är förvissad om att media fokuserar på det som ser bra ut i teverutan eller på löpsedlarna.

Vad är viktigare den lilla människan eller vackra naturbilder?

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 5 månader sedan #1208189 av Clean
Svar från Clean i ämnet Anonym eller inte
Viska som sagt har jag varit mycket snällare på än rättspsykiatriska Geta. Om jag hade var som jag var på rättspsykiatriska skulle inte du kunna skriva ens till mej Geta! Men du har väl aldrig varit skrämd till livet av mej Geta? Vilket personalen allihopa var. Föreställ allihopa. Verkligen allihopa. Så förstår du! Rättspsykiatriska gjorde psykopat av mej. Dom gav mej så mycket skit så jag plockade upp dom i tur och ordning tog undan dom för ett snack. Jag trodde jag skulle bli inlåst för resten av mitt liv men dom var för rädda för mej vilka förödande konsekvenser det skulle bli. Så vad säger du om det Geta? Är jag inte mycket snällare på viska?
Mer
4 år 4 månader sedan #1208384 av krokus
Svar från krokus i ämnet Anonym eller inte
Känner man mig IRL, och tittar in på Viska, är det nog rätt lätt att lista ut vem som är jag. För mycket hästsnack på Viska, från min sida... Samt en zebra som profilbild. Haha! :)
Mer
4 år 4 månader sedan #1208391 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Anonym eller inte
Det går inte att tämja en zebra som med en häst, det är nog därför du valt zebra för dig själv, en häst går att tämja, men även om du gillar häst vill du själv vara oberoende...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1208466 av krokus
Svar från krokus i ämnet Anonym eller inte
Nisse,
Sant! :)