Anonym eller inte

  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 4 månader sedan #1111195 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Anonym eller inte
Hur gick det för killet?
Mer
5 år 4 månader sedan #1111197 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Anonym eller inte
Har sett en viskamedlem på en flygplats.

/Dave
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111199 av Geta
Svar från Geta i ämnet Anonym eller inte
Det blev rättspsyk för killet. Han har inte hört av sig på flera år. På Viska skrev han om att han var förtretad över att han fick gå i särskola och hans mål var att bli mångmiljonär genom att håva in diverse bidrag.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Geta.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111452 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Anonym eller inte
killet hamnade som sagt på rättspsyk. Sedan hamnade han på ett utslussningsboende, då rymde han och hittades gömd bakom ett träd i närheten. Efter rymningen hamnade han på Karsudden och när han var där hörde han av sig. Det är nog 3 år sedan han hörde av sig.

Richard skrev: Men Flashback drar inte in särskilt mycket längre. 2015, ca 2,7 miljoner men 2017, endast 190 000 kr.
www.allabolag.se/5565611174/flashback-media-group-aktiebolag

Tror det beror på annonsblockerare, Flashback skrev en gång att annonserna är deras enda intäkt.

Synd att Flashback går så dåligt. Sajten kan ju läggas ner.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 1 månad sedan #1136994 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Anonym eller inte
Längst ned på en sökmotorhemsida brukar det stå "Pryssgården". Jag hade min sysselsättning på en adjacent gata i nästan sju år. Ikväll står det "Hageby". Vem är född o uppvuxen där? Fast född är jag på sjukhuset. Jag bryr mig bara lite, men visst kan jag bli irriterad.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1208000 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Anonym eller inte
Syrran är ingen dumsnut, klart hon förstår att det är jag som är Fantasio. Ibland stör det mig, men oftast tänker jag inte på det. Jag skriver från hjärtat och det kan vara dumt. Man kan lämna ut för mycket om sig själv.