Anonym eller inte

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1215104 av Richard
Svar från Richard i ämnet Anonym eller inte

MsTibbs skrev: Hemligast är Admin1 :)

Jag har en bild på Admin1...









































Admin1:

Last edit: 4 år 4 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215119 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Anonym eller inte
Håller med NG att i många fall konservera ett steadystate som är lågt. Säger inte att vissa inte behöver mediciner, i många fall helgar målet medlen. Dvs svåra biverkningar och sämre livskvalitet i längden. Och kanske tvärtom.
Hursom kanske vården ska ta mer personlig hänsyn och skräddarsy behandling kanske inte så lättvinnligt skriva ut alla tabletter som inte är narkotikaklassade. Rätt många som har en cocktail på över 5 meds per dag.
Som i vissa fall motverkar varandra eller ges för att motverka biverkningar och wipps äter man tio meds för ett ursprungligt problem.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215131 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Anonym eller inte


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 månader sedan #1305637 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Anonym eller inte
Jag är inte så anonym som jag ibland önskar. Kan få obehagskänslor av att bli "outad". Men tror att en eventuell stalker tröttnar efter ett tag, Hoppas på det i alla fall.
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1324361 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Anonym eller inte

Geta skrev: Här på Viska ses det mellan fingrarna, när det gäller personangrepp. Personen ifråga har svåra problem och är psykiskt sjuk.

Japp - mycket bra sagt Geta.
Väldigt bra tråd detta i övrigt, läs gärna tycker jag - det står också lite om Fl4shb4ck VPN 4nonymitet G00gle med mera.. som jag känner igen mig i.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1324365 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Anonym eller inte
Det är omöjligt att vara anonym. VPN etc ger bara en falsk trygghet. De som kan de kan. Inte ens Pentagon eller Iranska urancentrifuger är säkra.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 2 månader sedan by zoegas.