Anonym eller inte

Mer
4 år 5 månader sedan #1209314 av memphis
Svar från memphis i ämnet Anonym eller inte
Står du också för att en global monsterorganisation helt oinbjudna, lägger sig i ditt privatliv?
Mer
4 år 5 månader sedan #1209317 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Anonym eller inte

memphis skrev: Står du också för att en global monsterorganisation helt oinbjudna, lägger sig i ditt privatliv?


Du jag kan inte stå för saker jag själv varken rår för eller ens tänkt du är helt ute och cyklar där. Får lust att tala invektiv till dig, det där är mer än jag tål

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1209320 av memphis
Svar från memphis i ämnet Anonym eller inte
Du säger att du inte bryr dig ifall Google spionerar på dig Nisse. Det är förbannat naivt att tro att det inte gör något att an är övervakad. Det står jag för.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1209322 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Anonym eller inte
det är förväntat att de kommer karaktärsmörda en om man står upp för Sanningen

låt skiten peppra mot en bara. och sök skydd i Herren jesus Kristus! Gud Faderns namn är : HELIG, HELIG HELIG!
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1209363 av Clean
Svar från Clean i ämnet Anonym eller inte
Här är dokument om hur sociala medier samlar information.

www.svtplay.se/video/23482334/vagra-sociala-medier
Mer
4 år 5 månader sedan #1209691 av Richard
Svar från Richard i ämnet Anonym eller inte
Det är ju egentligen inte någon fara med vad man än googlar på, kanske om man letar pedofilbilder o sånt, men jag googlar hejvilt om t.ex. "how to make a dirty bomb" eller "does ricin shows in a toxicology test". Men det finns ju planer på att förbjuda sådana googlingar, i.a.f. om de sker i terrorsyfte.

Jaja, jag gör det av rent intresse o nyfikenhet i.a.f.