Anonym eller inte

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1214399 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Anonym eller inte
Jag tror jag tilldragit mig intresse från forskare i Stockholm. De undrar väl hur en högfungerande och intelligent man som jag kunde falla ned i schizofrenins djup. De har säkert kontaktat psykossektionen i Norrköping och bett dem luska i saken. Tror inte det varit så svårt att få reda på min identitet.
Mer
4 år 4 månader sedan #1214405 av Clean
Svar från Clean i ämnet Anonym eller inte
Skattemyndigheten, SÄPO, diverse andra aktörer har fått upp ögon på mej. Jag är inte särskilt intelligent på akademisk sätt utan smutsiga affärer. Idag är jag sjukskriven för schizofreni. Men undrar om jag ska ge till samhället tillbaka och starts olika projekt. Hade inte räknat med att bli sjuk i psykoser och hamna på rättspsykiatriska. Det räddade mitt liv. Bland annat blev jag ren från heroin.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1214416 av hyperaktiv
Svar från hyperaktiv i ämnet Anonym eller inte
Jag orkar inte bry mig längre, dom som vet, vet antagligen vem jag är.

Inte direkt så jag håller mig speciellt anonym längre, antagligen den ända, eller en av våldigt få på hela viska som jobbar trots schizofrenidiagnos :-)

edit: Richard är en riktig legend iallafall :D
Last edit: 4 år 4 månader sedan by hyperaktiv.
Mer
4 år 4 månader sedan #1214418 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Anonym eller inte
Jag är så långt från anonym det går att komma...
Mer
4 år 4 månader sedan #1214492 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Anonym eller inte
MsTibbs,
Har det varit något negativt med din öppenhet?
Mer
4 år 4 månader sedan #1214495 av Geta
Svar från Geta i ämnet Anonym eller inte
Karolinska har tagit blodprov på mig. Sedan har det blivit tyst om BROAD-studien. Kanske att den inte gav något. De hittar inte schizokocken bland generna.