Anonym eller inte

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1214828 av PsychoWard
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1214831 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Anonym eller inte
Ha, ha! Ja, det är jag.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1214833 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Anonym eller inte
Det han skriver om är att mediciner mot psykos gör en beroende av då som nu av Neuroleptika det håller jag med om. Det första de gjorde när jag låg inlagd för psykos första gången fick jag en spruta i häcken det gör en beroende av dessa mediciner, hade jag istället blivit nedsövd en vecka på IVA nedsövd där hade jag blivit utsövd och inte alls varken beroende av Neuroleptika eller behövt den medicinen, den konserverar sjukdomen och gör en beroende av den. Nu vet jag att Admin säger att det gör den inte och att det gjorts försök, men jag behåller min synpunkt då jag här får vatten till min kvarn

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1214853 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Anonym eller inte
Hemligast är Admin1 :)
Mer
4 år 4 månader sedan #1215092 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Anonym eller inte
Det finns inga vetenskapliga bevis för din teori , Nissegossen, men en liten grupp kan sluta med antipsykotikan för de tillfrisknat, så för dem har sjukdomen inte konserverats av antipsykotikan. Innan antipsykotikan var det ofta livslång vård på mentalsjukhus så de tillfrisknade sällan. Det verkar som schizofrenin sällan går över helt oavsett behandling.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1215098 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Anonym eller inte
när man säger "Det finns inga vetenskapliga bevis för din teori , Nissegossen" så insinuerar man alltså att man sitter inne på all vetenskaplig kunskap och på det lägg till ett låtsandes som om man förstod precis vad en person menat, som delat med sig av en teori.

det är rätt tokiga saker. eller iaf som om man satt sig på en stor Tron . föga förvånande att såna personer brukar förneka trons nytta dessutom.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.