Fra

  • robert
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #149350 av robert
Fra skapades av robert
Tror ni att psykiatrin kommer använda sig av Fra:s fascistiska metoder för att få reda på osann information?
  • robert
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #149352 av robert
Svar från robert i ämnet Fra
Privat psykiatri och även kanske primärvården är bättre. Privat psykiatri är dyrt men bättre. Öppenvården är systematisk terror.
Mer
15 år 7 månader sedan #149373 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Fra
fra är på min mobil & dator det kan jag säga till 100% säkerhet.. för telefon är helskum för det sprakar och knäpper och plingar i den hela tiden
Mer
15 år 7 månader sedan #149375 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Fra
Mer
15 år 7 månader sedan #149407 av maktlös
Svar från maktlös i ämnet Fra

Gäst skrev: fra är på min mobil & dator det kan jag säga till 100% säkerhet.. för telefon är helskum för det sprakar och knäpper och plingar i den hela tiden


FRA's avlyssning funkar inte så.

Tänk dig följande, du står på en fotbollsplan på ena sidan och din kompis står på andra sidan. Du ska då kommunicera med din kompis genom att ropa. FRA då ställer sig mellan er båda och snappar upp vad ni säger.

Det är inget "på" mobilen eller "på" datorn.

Samma detta med internet. När man skriver på viska t.ex. så skickas informationen genom väldigt många knytpunkter. Det man gör för att avlyssna sådan trafik är att man sätter någonting mellan som bara spelar in trafiken.

Sedan tror jag inte FRA har något intresse av att lägga energi på psykiskt sjuka. Det skulle väl vara om dem fick jävligt bra betalt för det men varför då? Finns väl inget intresse av att lyssna på psykiskt sjuka.
Mer
15 år 7 månader sedan #149408 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fra
Enligt Sten Levander så är schizofrena för sjuka för att
kunna utföra några mer invecklade brott. Det stod i
gårdagens svd.
Därför så lägger nog FRA inte ner så mycket krut på oss.