Vilken typ av hjälp saknar du?

Mer
10 år 5 månader sedan #627539 av Admin1
Är det någon som skulle vilja få portionsmat via Hemtjänsten, så man slipper laga maten själv. Jag tror att björk fick mat via hemtjänsten när han hade egen lägenhet.
Mer
10 år 5 månader sedan #627546 av Geta
Direkt efter en psykos när man blir väldigt deprimerad kunde det vara bra att få mat hemkörd.
Mer
10 år 5 månader sedan #627554 av killergirl
Jag och min sambo har funderat lite över att kanske prova på online matkasse som man beställer via nätet och sen levereras hem till dörren...Då gå i affärer periodvis är väldigt jobbigt o stressande för mig..Jag försöker gå o handla..men ibland pallar man ej..Ibland är det ju så att jag får åka med sambo o handla när han kommer hem ifrån arbetet och då handlar ju alla andra också..Det är så jobbigt får panikångest...Någon gång ibland åker Mamma o jag dagtid o handlar lite vilket är mycket bättre mindre med folk...Är det någon som provat på dessa matkassar här?
Mer
10 år 5 månader sedan #627566 av Geta
Matkassarna är väl avsedda för flera personer. Har inte sett någon kasse för enpersonshushåll.
Mer
10 år 5 månader sedan #627568 av koi
Svar från koi i ämnet Vilken typ av hjälp saknar du?
Då kan man göra matlådor och frysa in.
Mer
10 år 5 månader sedan #627570 av Erasee
Jag skulle vilja ha vägleding om hur man ska leva ett så sunt liv som möjligt och leva så länge som möjligt..
Vägledning av nån Läkare och bli lite "pushad" framåt -Jag motionerar ju själv och äter ganska sunt har ganska god fysik också... :)