Vad tycker ni om psykiatrin?

Mer
5 år 6 månader sedan #1108737 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad tycker ni om psykiatrin?
Jag gillar också psykiatrin. Varje besök där är intressant.
Mer
5 år 6 månader sedan #1109710 av björk
Svar från björk i ämnet Vad tycker ni om psykiatrin?
Min pappa har gått med i ljus-sekten.

Hör de(T) inte då automatisk(t) till att man vill hjärn-tvätta

Ingen vinst-lott precis.

Så pg av en omständighet resulterar i en annan omständighet höh hmmm
Mer
5 år 6 månader sedan #1109713 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad tycker ni om psykiatrin?
björk, har inte din pappa dåligt samvete, när det gäller dig. Borde han inte bo i närheten av dig?
Mer
5 år 6 månader sedan #1109722 av björk
Svar från björk i ämnet Vad tycker ni om psykiatrin?
Det är lite komplicerat.
Det går åt helvete för
min bror. Och de har levt i symbios!! Nu när de är avklädda som sagt så sker de spontant de rätta jaget så föll min bror får man säga då på eget grepp ty han åtnjuter psykoser när han bemöter far i annan tappning...

Tja!!! Det går riktigt redigt dåligt för bror... Jag tror hen står i valet om kvalet till att bli kriminell kanske skulle han varit ännnn mera sas öppen från scratch tycker man men bättre sent än aldrig han har en viss fallenhet för rollen då jag antar iaf att han var inne exakt som sägandes. Men det gick inte fram klart och tydligt i fraternisering möjligt viss tog pappa till en desperat dupering. Möjligtvis. Men de återstår orimliga frågetecken ang bror snarare... Det framgick en del i vårat samtal jag och pappa sen efter litet litet tag larva hen sej då sade jag, skit ner dig, och stängde av mobilen
Mer
5 år 6 månader sedan #1109904 av harrypotter
har fått bra bemötande från psykiatrin!
Mer
5 år 6 månader sedan #1109911 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad tycker ni om psykiatrin?
Skönt att höra. Det är om man sätter sig på tvären, som det blir problem med psykiatrin.