Hur tog ni er diagnos?

Mer
12 år 4 månader sedan #453255 av björk
Svar från björk i ämnet Hur tog ni er diagnos?
jag lever efter hedniska lustar fast pappa bara vill ha sex O Är ÄCKLIG SOM SATAN!............






ett projekt helt ot Helvete........ Feels like death det här att de blev så misslyckat...............................


Jag vill inte ha sex........... Dessutom............. varför skulle jag vilja ha det när jag har en bror som sett barn porr sen han var tolv.


Och pirat kopierat 30.000 filer hackar inb sig på andras linor o surfar på dem när han är på hem.........
Liknar en black sabbath i ansiktet.. Och roar sig med lytes komik o ras biologi som stöttas av pappa.......




Jag önskar deras död just nu.
Mer
12 år 4 månader sedan #453256 av björk
Svar från björk i ämnet Hur tog ni er diagnos?
pappa har automat tankar hela tiden vi skulle bara födda en han är ju bra.


Vi skulle ha nöjt oss med "Johannes".........



Jävla hora asså.
Mer
12 år 4 månader sedan #453257 av björk
Svar från björk i ämnet Hur tog ni er diagnos?
tro fan att man har band....

30 resor utomlands.
8 års tävling i Badminton. 13 års umgänge med kompisar konstant. 13 års konstant data spelande. 10 års konstant tv tittande.
Idiot närvarande överallt i skolan upp till 15 års ålder........



Sen fick jag pip rösten i 3 år då jag inte var nöjd med mig själv o kände mig smutsig från och med 13 års ålder..........................


Jag ska nog låta han va nu pappa............. Ett djavla helvete.........................................! :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Mer
12 år 4 månader sedan #453258 av björk
Svar från björk i ämnet Hur tog ni er diagnos?

Jocke skrev: Men tänk, varför har en större grupp psykpatienter fått det bättre mentalt? Kan det bero på denna högerregering, eller är det en ren långsiktig politik som har fört in oss i denna bana? Nu är det fler som saknar bostad, och det är en stor ungdomsarbetslöshet. Fler som faller mellan stolarna. Så jag tror snarare att det är en långtidspolitik av psykiatrin som har lättat på trycket för de mest utsatta. Lss-beslutet var en sådan process, som fick en stor betydelse för de mest behövande i vår samhälle.




fundera på vem som Har de bäst När Du är Grav Lagd.

Endast ett resonemang håller och de är det.
Mer
12 år 4 månader sedan #453264 av björk
Svar från björk i ämnet Hur tog ni er diagnos?
Först fick jag diagnosen tvång och tog tabbletter mot de.
Min mamma var glad. Att jag hade fått den diagnosen. Sedan fick jag läggas
in me diagnosen psykos för att jag inte ville va med andra fick jag diagnosen psykos.
Sedan snackade en subba ngt om schizofreni o kriterier på ett hem va.....
Det är de ända Som Jag Minns !!
Mer
12 år 4 månader sedan #453284 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur tog ni er diagnos?
Det jobbiga med schizofrenidiagnosen är att folk tror att det innebär att man är konstant tokig, när psykoserna oftast bara kommer vart annat till vart fjärde år. 25 % har dessutom bara en psykos i livet. Det typiska är egentligen inte tokigheten utan att arbetsförmågan och den socialaförmågan är nedsatt, vilket inte alls har med tokigheten att göra.