Förföljd på riktigt

Mer
10 år 6 månader sedan #617720 av rytmdoktorn
Hejsan!

Det hela började med att jag upplevde stökiga och bråkiga barn samt vuxna i det hus jag bodde i, Vilket i sin tur berodde på att mullrande v8 bilar körde fram och tillbaks på parkeringen vilket upplevdes som skrämmande både för mig och de andra grannarna. Detta blev till slut för mycket för mig så jag bestämde mig för att flytta. Jag flyttade till en ny adress i samma stad. Men det dröjde inte länge förrän v8 mullrade även utanför denna bostad. Jag bestämde mig då för att flytta till annan ort där jag också har fått arbete. men även här 20 mil bort så upplever jag samma sak med bilar som förföljer mig och de står till och med utanför min arbetsplats och väntar. Detta är fruktansvärt påfrestande för psyket då jag redan innan detta led av svår paranoia. Hur dessa människor har fått reda på vart jag skall flytta beror antagligen på att de avlyssnar min telefon hur skulle de annars få denna information.

Mvh

Rädd, skräckslagen och ledsen.
Mer
10 år 6 månader sedan #617724 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Förföljd på riktigt
Sådär var det för mig sist jag var sjuk...... jag var förföljd av människor ur filmer som jag inbillade mig och andra.......några var ute efter mig.... ville att jag skulle dö...... Jag gav bort allt jag ägde och hade i princip och flyttade/flydde till en annan stad långt bort.........döm om min förvåning när SAMMA SAK HÄNDE DÄR!!!!!!! Problemen fanns inte på utsidan i livet utan på insidan........ fast det fattade jag verkligen inte då för all sjukdomsinsikt hade dragit dit där pepparn växer. Kanske något sådant för dig?????? Kanske du ska se över medicinerna tillsammans med någon läkare? (Jag var helt omedicinerad när "det" hände.....)
Mer
10 år 6 månader sedan #617755 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet Förföljd på riktigt
Kalas gängstalking är den metod psykologerna använder samma gäng hela tiden! Dom jobbar eller är vänner till psykpersonalen och går på diverse högskolor. Det är dom som är henarna du kommer inte i från dom. dom har militären till hjälp. Dom är där du är se dom som ditt nya gäng du kommer få dras med dom även om du tar mediciner. Dom är bara ute efter en sak mjölka ut dig som patient! Tänk på att dom stjäl allt från idéer till ekonomiska saker gör sig rolig på dig ute på stan köper kändisar till sig själva på din bekostnad. Dom visar upp dom de går ut med dom på kvällen på forsknings pengarna! se genus dom har inte kunnat presentera en riktig rapport på flera år tionden. Dom bränner enbart sönder folk åt höga tjänstemän! Ett klassiskt exempel är MSD forskarens Johannsons forskningsrapport om unga kvinnor och preventiv medel! :klappa Tänk på att en sådan får ca en miljon om året för studier johannson kanske har mer som är privatforsknings bolag men det är ett klassiskt skratt exempel en gymnasie tjej skulle kunna prestera samma på en rast! Resten av pengarna går till att köpa bilar lyxhus osv så vad glad för bilklubben du får! Det blir inte så mycket mer över för dig en det lilla bidrag och några gasningar ute på stan för en A4 sida. för en mille! Du får säkert träffa även presskåren dom gillar sådana event och åker land och rike runt för att se clownen du alltså! Ofta vill dom samtidigt försöka mjölka dig på den kvarts milen i CSN bidrag som brukar vara standard oss dom. Räkna dock inte med något jobb efter det ser alltid grönare ut före än efter!
  • girl17
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #617756 av girl17
Svar från girl17 i ämnet Förföljd på riktigt
Det är ju det, once paranoid always paranoid...i allafall i andras ögon..efter det så tror folk alltid att det handlar om paranoia trots att man kanske inte just den här gången inbillat sig grejer..
  • girl17
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #617757 av girl17
Svar från girl17 i ämnet Förföljd på riktigt
rebbe,

Nu vill du ju bara röra om ännu mer i skallen på han..
Mer
10 år 6 månader sedan #617761 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet Förföljd på riktigt
Nu vill du ju bara röra om ännu mer i skallen på han.. Jo just det pinglan det kan ju bli lite mycket om han är ny börjar och inte varit med... Men det är just därför 18års gränsen finns på vuxen forum så inte små 17åringar ska tala om för han att dom driver med honom och det finns mängder med just sådana som han som små tjejer festar upp forsknings bidragen och drar på en annan gräsmatta utan att ställa upp för gemenskapen!