Förföljd på riktigt

Mer
10 år 6 månader sedan #617803 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Förföljd på riktigt
Antagligen är du inte förföljd utan att du har lättare paranoia vad gäller bilmuller. Endera kan du prata med din läkare och försöka justera medicineringen eller så kan du be att få KBT mot psykossymptom. Tror att besvären kan avta, när du kommer till insikt i att du inte är förföljd.
Mer
10 år 6 månader sedan #618169 av Eos
Svar från Eos i ämnet Förföljd på riktigt
Här du berättat om mullret för din läkare?
Mer
10 år 5 månader sedan #629561 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet Förföljd på riktigt
Tyvärr är det den metod som används bilar som mullrar åker runt efter dig. ungdomar barn till psykos kliniken samt högskolestudenter men även polisungar advokat ungar av lite högre klass Ja dom får betalt för att stalka dig och gå på gym tillsammans med dig osv och det du gör det vill säga dom får jobb att göra det tillsammans med dig som patient går du på stan så är dom på stan åker du ut på resa så åker dom på resa själv kostade jag säkert staten mer än en miljard denna sommar det räcker inte det var ett par resor på mer än 20mil med mer än 50 pers ett stugområde ett bostads område! Det var mer än en högskolebesök. Man får väll se sig som lyckad som fick ett sån sommar för det priset! Tyvärr så tror jag inte farbror staten tycker det samma men vad gör dom inte för att patienterna ska bli bättre?
Men till flertalets glädje så var det nog inte bara vårdinrättningen som betalade utan förutom jag flertalet rika snubbar som hade en tråkig sommar! Och några danska finska och norska forskare som fick dela på den där summan!
Och säkert mer än ett polis distrikt fast jag är den mest laglydiga som finns med endast en fort körning i registret!
Dock hade jag hellre unnat mig en frisk och lugn sommar fast ja det är ju alltid trevligt med damer som förföljer en.
Mer
10 år 5 månader sedan #629574 av björk
Svar från björk i ämnet Förföljd på riktigt
jag är oxå förföljd.... :kram
Mer
10 år 5 månader sedan #629704 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Förföljd på riktigt
De tar tid att förfölja folk och de flesta har nog inte tid att hålla på med sådana saker.
Mer
10 år 4 månader sedan #631283 av Richard
Svar från Richard i ämnet Förföljd på riktigt
Jag vet att SÄPO eller vanliga polisen avlyssnade min telefon när jag var misstänkt för terrorism, eftersom jag greps bara 2 dagar innan Breiviks vansinnes-dåd. På ett senare förhör så visste polisen saker som jag bara har pratat i telefon om (fast de påstod att jag hade skrivit om det på bloggar o forum, det var en ganska allvarlig händelse, o absolut inget jag skulle skriva om). Nu tror jag de har lagt ner avlyssningen, trots att jag är paranoid.