Förföljd på riktigt

Mer
10 år 4 månader sedan #631287 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förföljd på riktigt
Richard,

Säpo eller polisen måste ha kliat sig i huvudet när det gäller dig. Något sådant fall hade de nog inte stött på tidigare.
Kan undra om de har ögonen på dig nu för tiden också?
Ibland överträffar verkligheten vanföreställningarna när man är psykotisk.
Mer
10 år 4 månader sedan #631290 av Richard
Svar från Richard i ämnet Förföljd på riktigt
Jo, kanske, men jag bryr mig inte, för jag pysslar inte med något olagligt längre. Den bästa medicinen mot paranoia, är att acceptera att man är övervakad.
Mer
10 år 4 månader sedan #631291 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förföljd på riktigt
Är du inte väldigt nyfiken av dig när du har testat allt möjligt farligt?
Mer
10 år 4 månader sedan #631303 av Richard
Svar från Richard i ämnet Förföljd på riktigt
Jo, det är jag ju. Egentligen borde jag börja med någon form av extremsport, typ fallskärmshoppning eller bergsklättring. Men jag tror inte jag har fysiken för det... :(

EDIT: Börja träna på gym har jag tänkt många gånger, men jag har sådana problem med mina knän, så jag tror inte ens att jag klarar det. Jag bor nära en fin motionsslinga på 5 km som jag promenerar ibland, springa klarar jag absolut inte av... :(
Mer
10 år 4 månader sedan #631336 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Förföljd på riktigt
Jag tror inte de övervakar din telefon eller internet, men en sak är jag säker att de kollar om du beställer farliga ämnen utomlands. Tror de kan ha bevakning på dig i posttullen.
Mer
10 år 4 månader sedan #631339 av Richard
Svar från Richard i ämnet Förföljd på riktigt
Apropå att vara förföljd på riktigt, så har nog FRA o NSA lite koll på mig, då jag brukar larva mig i telefonen o svara t.ex:
Mulla Omar!

Särskilt nu när min pappa är utomlands o de lyssnar på utlandssamtal, så frågar jag efter al-Shabab, Boko Haram, al-Qaida eller andra terrorister.