Vilken hjälp har du fått?

Mer
7 år 8 månader sedan #848009 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vilken hjälp har du fått?
Vad har varit bästa behandlingen för dig, Richard?
Mer
7 år 8 månader sedan #848034 av Nissegossen
Kan bara säga att bästa behandlingen är viska.se, där man får ta emot hjälp och ge det man kan om sjukdomen tillbaka. Det är den bästa behandlingen för hjälp till självhjälpen och den finns just här.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #848077 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vilken hjälp har du fått?
Det går att reda ut sina vanföreställningar på nätet och på Viska.
Mer
7 år 8 månader sedan #848100 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vilken hjälp har du fått?
Ska nog gå ess självständigt liv där som om jag får ihop det
Mer
7 år 8 månader sedan #848104 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vilken hjälp har du fått?
Psykiatrin har gett som heter Vardag i Balans om man har rimliga svårigheter med sig själv och hushåll. Cogmed som var astråkigt minnesträningsprogram. "Psykolog" i flera år som jag ångrar. Arbetsterapi med bakning och rita osv. Läkare som säger jag är för intelligent för att inte jobba. Kulturgrupp med utflykter till stans sevärdheter. Gratis mat på avdelningen när jag inte orka laga mat. Och blivit erbjuden gruppboende. Piller som funkar. Greja så jag fick mitt CSN avskrivet. 6-7000 i fonder har de sökt till mig.

Kommunen har grejat bostad 3 gånger och flytthjälp och flyttstädning och jag vet inte vad. Och jag bor riktigt najs. Boendestöd som mest är i vägen. De har erbjudit och jag har provat 4 olika sysselsättningar. Och så givetvis pengar.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
7 år 8 månader sedan #848376 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vilken hjälp har du fått?
Ganska mycket hjälp som du fått, zoegas. Med IPS-modellen kan man få prova att jobba.