Vad händer när jag vill avstå min person?

Mer
12 år 4 månader sedan #449601 av Traxerity

Geta skrev: Det där har jag också undrat över varför man måste klippa eller såga träd så hårt?
De blir ju så fula....


Allting är fint! INGENTING ÄR FULT. jag får panik när jag hör ordet fult för att det existerar inget fult utan endast finhet.

[youtube]m5TwT69i1lU[/youtube]

Alla borde gå o ta en fika under alla fina träd i denna värld även om det är vinter och där finns inga knoppar så finns där fortfarande en FIN VÄRLD!!!
Så kom igen viska lets have a beautiful time!

BECAUSE ITS A WONDERFUL WORLD. :vissel :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :joker :joker :joker :joker :joker
Mer
12 år 4 månader sedan #449711 av Admin1
Tvångstankar och tvångssyndrom räknas till ångestsjukdomarna, som förresten är ganska många och nog ett 10-tal.
Mer
12 år 4 månader sedan #449781 av majak

Vatten skrev: Att förstå att man inte förstår är också stort, det är långt ifrån alla som gör.
Jag har inte alltid förstått mig själv till fullo och gör kanske fortfarande inte precis som så många andra, men visst vi smajlar och lallar me.

Var det något speciellt ni önskade förstå, då måste ni nog låta mig få höra vad ni inte förstår och huru outgrundligt djupt ni resonerat med edert själv om och ikring denna templativa stund av begrundan. Tills dess låter jag min evaporeran göra sikten klar för er så slipper jag svara på frågor du inte har men som skapar nya.


Aha, då fortsätter jag resonera med mig själv =)
Mer
12 år 4 månader sedan #449871 av Jesus/magnus
för att följa ventrikeln genom deltat
bör det ges resprit

de tusen frågorna har genomslagskraft, och ger mersmak

ty hur är vi om vi inte är de vi är designade till att va?

John 8:31-32.
Mer
12 år 3 månader sedan #454674 av majak
Hej viskare, dags för akt 2.

Har flyttat nu, sover ingenting i stort sett men är inte så trött, får mkt plugg gjort! Har zopiklon men sover inte mkt ändå. Var till VC och fick sådana samt ett löfte om sömn kbt. Fick ta prover också för att se att sköldkörteln var ok, det var den denna gång med (3e ggn). Läkaren frågade flera gånger om jag gick på kokain?! skulle jag söka för sömnen då? xD

Anyways, ikväll kom de där tankarna på besök igen. Bjöd en man på middag, myste lite --> får en "attack" och springer in i köket för att gråta där av frustration och förvirring.
Jag fick inte ha honom för de här tankarna jag är inte värd det, kommer bara smitta honom med min ondska. (Sådana impulser att skada mig för att sona, men jag stod emot men det tog all vilja i världen. Är så svårt att stå emot men jag lyckades.)

Gissa vad? Det är en självuppfyllande profetia! Satt sedan skakande och utzonad tills jag bad honom gå, sedan satt jag ett tag till i hallen utzonad och helt tom. wtf säger jag bara, wtf händer och sker?
Mer
12 år 3 månader sedan #454756 av Admin1
Starkt av dig att bjuda hem någon trots att du inte kan sova. Man får nog räkna i sådana situationer att man inte orkar med så mycket som normalt. Att du inte orkade med honom då är nog ganska naturligt. När du är utsövd kommer det säkert att gå bättre.