Vad händer när jag vill avstå min person?

Mer
12 år 3 månader sedan #454803 av majak
Admin1,

Haha, ja man lär sig något nytt varje dag =)
Tack för uppmuntran!
Mer
12 år 3 månader sedan #455049 av Vatten

Om Golgata är skalleplatsen så tycker jag att just se ventrikeln genom deltat av hur laddningarna färdas över vattnet kan visa något övergående.

Olmec med den första korsfästa bollen, vilken gick genom fjädersatt serpent efter ett höftskott


Annars så är det mest korslänkandet som ger de mest metaboliskt aktiva sin särställning för det är sällan långt mellan det svagaste och starkaste i viss mening.

Däremot har jag stora problem med att förstå meningen med att trycka upp Nivea i tredje ventrikeln vad säger det egentligen att parningsdansen överstiger stopptrycket av Nivea Cremé upptryckt i tredje + fjärde ventrikeln?

Nog fan raskar stresshormonerna över Cremén ändå liksom, oavsett om jag är helt utom mig, men ibland så vet jag att bara de som varit helt utom sig vet något om innerlighet. (Alldeless oavsett personlig relation till Nivea)


Det är liksom bara att fejsa det, inte den coolaste av cremer kan hindra den skenheliga stressen att gå över vattnet i tredje ventrikeln, ty så är det i Golgata, våran egen skalleplats att korslänkarna bär vi själva och det tvärs genom vattnet . Men det är också de som får oss att sakta ned.


Dis ulf id

Ibland riktar jag upp periskopet och ser på ytan och ni som lever, därtill är jag alldeless för svag och odräglig att slutligen överge minnet av stormnätternas storslagna underdånighet.
Mer
12 år 3 månader sedan #455059 av Vatten


Och jojka med i Yucatan till förståndet av den fjädersatta ormen : Kukulkan

http://images.tribe.net/tribe/upload/photo/957/678/957678f1-f180-4f1a-b7e6-26c80266271d
Mer
12 år 3 månader sedan #455125 av Nissegossen
[youtube:1u6qf1l6]V0e5g13QB5U[/youtube:1u6qf1l6]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 3 månader sedan #455171 av Vatten
Som ett resultat av det ökade avståndet till den egna personligheten : tillverkar du mindre vatten


-Kommer du att få en ökning av isopren-liknande substanser tex: 8-Epi Prostaglandin F2 Alpha (8-epi-PGF2a)

En tid efter avträdet kommer personligheten antagligen att kallna något, alternativt att intaga temperatur i enlighet med omgivande media, då det inte avstådda personligheter inte brukar vara så benägna att särskilja sig rent temperaturmässigt.Ställer vi frågan vart går vilket som helst föremål egentligen sönder om det lämnas så blir svaret
-Sannolikt där objektet är som mjukast eller har sina mjukaste kopplingar i förhållande till omgivningen.

Efter en tid kommer antagligen förådet av korslänkningar att minskas ned.
De mjukaste proteinet Cysteine kommer att minska
Strax följt av det näst mjukaste Lysin .

-Är det inte intressant att de bägge mjukaste proteinerna har visat sig ha en positiv effekt vid schizofreni?

Kanske dyker det upp någon åsna samtidigt som någon säger skjut den, du tänker bara på Donkey Shot efter engelska läxan.
Under tiden har din granne för 11 år sedan just läst färdigt Don Quijotte. Men du vänder dig som en snodd i sängen och viskar
Donkey gott.

Ty sådan är kudden och lakanden, gott vävda i hålen sin mjukhet vunnen.
Mer
12 år 3 månader sedan #455215 av majak
:tummenupp