ESL

Mer
7 år 3 månader sedan #896729 av Trassel
ESL skapades av Trassel
Jag har inte skrivit här på evigheter men helt plötsligt fick jag ett erbjudande om ESL (ett självständigt liv). Jag bara undrar om någon annan har gått på ESL och hur ni isf tyckte att det var?

Jag är livrädd att jag inte ska fixa det, att jag kommer få för mycket ångest. Jag har ju velat detta sååå länge och bett om att få mer hjälp. Jag kan inte ramla omkull nu!
Mer
7 år 3 månader sedan #896730 av Geta
Svar från Geta i ämnet ESL
Kul att se dig här igen. Har tyvärr inte gått ESL, men skulle gärna vilja göra det.
Mer
7 år 3 månader sedan #896764 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet ESL
Jag tyckte inte att ESL gav så mycket, fast det är bara sån jag är. Boendestödet håller tydligen i sådana kurser och de vill att jag ska gå den. Jag kan tänka mig att de flesta upplever ESL som något positivt, men på mig bet den inte.
Mer
7 år 3 månader sedan #896787 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ESL
Hej och välkommen tillbaka!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #896791 av Trassel
Svar från Trassel i ämnet ESL
mina boendestödjare har gått en ESL som riktar sig till hur personalen jobbar. Den ESL som jag ska gå hålls av personal på psykosmottagningen
Mer
7 år 3 månader sedan #896888 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet ESL
ESL är en förkortning av Ett Självständigt Liv. Det är för att träna upp ens sociala förmåga, så man lättare kan umgås med folk. Brukar vara uppskattad.
www.battrepsykosvard.se/wp-content/uploa...kunskapsblad_esl.pdf