Nyårsångest.....

Mer
19 år 4 månader sedan #7613 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet Nyårsångest.....
ok de där känner man igen... jag tycker man kan ta lite mer hänsyn än så om man e medveten om att den man är med inte mår så bra...dålig stil att bara lämna en sådär...
Mer
19 år 4 månader sedan #7616 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet Nyårsångest.....
egentligen varför ska de behöva va det? Värsta dan på året alltså...ok att dom flesta tar för givet att det ska festas å drickas men går man egentligen miste om nåt om man inte gör det?
Mer
19 år 4 månader sedan #7619 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Nyårsångest.....
Tycker mer nyårsafton är en dag att tänka tillbaka på det år som gått... och framåt på det år som kommer...

Visst är det kul att glädjas vid tolvslaget... men för mig är den inre betraktelsen viktigare...

Brukar inte ge nyårslöften... men däremot tänka på vilka mål jag vill ha för mig själv inför det kommande året... vad jag vill jobba med hos mig själv... och vad jag vill försöka förvekliga i livet...
Mer
19 år 4 månader sedan #7637 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nyårsångest.....
Nyårsafton passerar mig alltid utan problem och det beror nog på att jag tar det som vilken dag som helst. Jag gör inget speciellt den dagen. Inga nyårslöften eller tankar på hur året varit eller hur det nya året kommer att bli. Jag lägger mig också normal tid vid 23-tiden, så jag upplever inte tolvslaget.