Hur många av er har haft förhållande?

Mer
3 år 3 månader sedan #1309534 av Admin1
Nissegossen du blir väldigt arg, hotfull och aggressiv när du blir arg. På träfflokalen du gick på ansågs du vara en bråkstake.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1309578 av Nissegossen

Admin1 skrev: Nissegossen du blir väldigt arg, hotfull och aggressiv när du blir arg. På träfflokalen du gick på ansågs du vara en bråkstake.

Har du pratat med dem och frågat? Samt anledningen var att jag tog parti för andra parten i en konflikt med ordförande i IFS som bröt sig ur, det som var ordförandens skapelse nämligen hela Aktivitetshuset som var hennes skapelse som hon lämnade över när hon gick i pension. Den nya ledningen bar sig åt på ett vad jag och andra på ett oförskämt sätt och gav en handledare som motsatte sig att allaktivitetshuset beslagtog upphovsrätten för var och en av oss som skrivit texter där som var med i det teaterprojekt som vi gjorde. Du vet förmodligen ingenting om händelsen IFS skaffade nya lokaler och där ligger min lojalitet. IFS dåvarande ordförande jag och en del andra tog parti för både ordföranden och handledaren, vilket gör att jag sällan tar vägen om allaktivitetshuset. Ordföranden och hennes psykotiske son är förövrigt döda hört från säker källa. Jag tycker du skall låta mig vara. Du vet inget om mina intentioner och vad jag faktiskt gjort. Handledaren mejlade jag förra julen, hon som var frilansjournalist med betyg från Gymnasiet vilka räckt för läkarlinjen utbildade sig till Journalist hon har nu anstälning genom stan inom jämställdighetsfrågor i kommunen och sitter i börsens lokaler vid Gustav Adolfs torg i stan.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1309607 av MsTibbs
Jag har haft förhållanden. De flesta har varit normala killar, men den sista jag hade i tio år hade schizofreni.
Mer
3 år 3 månader sedan #1309624 av Vittrad
Har haft tre seriösa förhållanden.
Mer
3 år 3 månader sedan #1309628 av Admin1
Nissegossen jag citerade vad du själv sagt att sysslomannen på Gyllenkroken sa att du var en bråkstake.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1309648 av Nissegossen

Admin1 skrev: Nissegossen jag citerade vad du själv sagt att sysslomannen på Gyllenkroken sa att du var en bråkstake.
 

Jag skulle aldrig ta de orden i min mun, än mindre skriva de orden.

Bevisa det! Ett citat kan det omöjligen vara!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.