Hur många av Er är ett brottsoffer?

  • matti
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1103146 av matti
Svar från matti i ämnet Hur många av Er är ett brottsoffer?
Har själv blivit skuren med en paspartou-kniv i låret fint djup sår,slagsmål många gånger misshandlad ordentligt
Bruten armbåge när jag vaknade en morgon var på sjukhus för operation,efter det hade jag en mitella blev bråk igen nästa drag
att mina fingrar smalt i en brasa tack vare en psykopat+narsist+patalogisk lögnare,så man drömmer ju att ge tibaks,med ränta,han ska "inte"
få dö utan han ska torteras,åtminstone skötte jag rättegången hygligt att han fick längre
fängelsestraff än vad åklagaren yrkade på.
Mer
5 år 6 månader sedan #1103147 av Rrusheflower
Mina föräldrar slog mej när jag var liten. Men inte så ofta. Jag beklagar.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1293810 av Rhododendron
Våldtäkt
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Rhododendron.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293811 av Geta
Var det länge sedan? Blev det anmält till polisen?
Mer
3 år 6 månader sedan #1293818 av Rhododendron
Jag tror att jag har blivit våldtagen flera gånger men minns bara en gång. Det var längesen. Anmälde inte.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293821 av wasp
Jag är brottsoffer. Någon gick in i min lägenhet och stal mina minnen. D v s alla diabilder och fotoalbum, mitt terminsbetyg med alla sex terminer specificerade från gymnasiet, mina minnesbevis på de stipendier jag fått och annat smått och gott. Värst av allt någon stal mitt ID kort från posten giltigt till 1998, så de fick mitt personnummer också. Det hände när jag bodde i en av stans värsta höghusområden - Nordost. Nästan bara kriminella, missbrukare och invandrare på den tiden.