Hur många av Er är ett brottsoffer?

Mer
7 år 1 vecka sedan #925989 av Nissegossen

ispegelland skrev: till viss del har jag också PTSD, alla blir rädd för plötsliga ljud o stoj, men mitt går inte över när jag vet att det inte var något farligt. så är det att ha PTSD och alla borde veta det, att man talar inte om rep i den hängdes hus.

Quetipine har jag, det får även de soldater i USAs styrkor som var i Afghanistan och Irak. På Quetiapine sover jag och jag har PTSD precis som jag och de soldaterna, jag sover på de. Det räcker med startdosen 50 mg och första gången sov jag inom 20min med ett uppvak för toa sedan direkt i säng och när huvudet kom på kudden sov jag och sov i totalt i 10 tim

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 1 vecka sedan #926012 av memphis
jag med äter den, 500mg depot, tycker att det är en bra medicin emot oro, ångest, men min sömneffekt kommer försent eftersom jag äter depot, så är jag som sömnigast när det är dags att gå upp!
Mer
7 år 1 vecka sedan #926228 av Admin1
Seroquel Depot passar inte som sömnmedicin för läkemedlet frisätts jämnt under 24 timmar. Vanliga tabletter är mycket bättre som sömnmedicin de ger effekt max 12 timmar också och därför mindre risk för dåsighet dagtid.
Mer
6 år 4 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #999126 av Utomjordingen
Ja, det här kan stämma, och sen skulle jag antagligen inte blivit psykisk sjuk heller om jag inte hade varit utsatt för flera misshandel under min uppväxt:

Funktionshindrade är väldigt utsatt grupp här i samhället, systemet sparkar på dom som redan ligger:
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 4 månader sedan #999135 av björk
Min första förvaltare var som en vampyr gris.
Den andra vart i såna fall bättre.
Vi har "Nog" korresponderat 300 mail....
Han var ngt ärende kränkande första.
Den fransk filmen hyrde jag "Nog" 10 ggr
minst så det fick han i nyllet på fakturan :rotfl :rotfl

Den var bra men den enda då i så fall.
Men den var satans påkostad å professionell.

Fransk vart den!!!! Nää förresten jag beställde den
15 ggr.... :rotfl
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1103141 av Utomjordingen
Jag funderade/mindes alla gånger jag nästan hade blivit dödad utav andra och tänkte hur vanligt är det? Är det fler här som har varit utsatt så att man nästan gått och dött här i livet? Jag minns att jag har varit nära att bli dödad runt 10 gånger i mitt liv - är det vanligt?
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Utomjordingen.