Hur många av Er är ett brottsoffer?

Mer
3 år 6 månader sedan #1293823 av Rhododendron
Men wasp, vad hemskt!
Mer
3 år 6 månader sedan #1293824 av Geta
Vad skulle den personen ha de sakerna till? Knappt något som någon annan skulle ha intresse av utom ID-handlingen.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1293829 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hur många av Er är ett brottsoffer?
2 korrupta poliser i knarkaffärer tänkte skära halsen av mej. Dom hotade med det. Men jag lyckades snacka mej undan.
Mer
3 år 6 månader sedan #1294083 av Richard
Ja, för ett par månader sen blev jag lurad o beställde ett periodiskt system, där det skulle ligga en pytteliten bit av varje ämne i rutorna. Men det kom bara en plastbit med ett klistermärke på, för ca $60. :evil:

Mer
3 år 6 månader sedan #1294100 av Vittrad
När jag var liten hade vi inbrott i vårt hus på natten. Jag låg vaken i mitt rum som hade vidöppen dörr och kunde höra hur inbrottstjuvarna gick runt utanför och förde oväsen när de letade efter saker att stjäla. Jag ropade "Hallå?" några gånger men fick inget svar.

Efter en lång stunds tystnad tog jag mod till mig och rusade in i mina föräldrarnas sovrum och väckte dem. Vi gick tillsammans ner på nedervåningen där dörren stod öppen och saker och ting låg huller om buller. Tjuvarna hade försvunnit tillsammans med några av våra värdesaker.

Som om det hela inte var obehagligt nog så hittade vi två sågblad i soffan. Jag vet inte om det var tänkt att användas som vapen eller som verktyg men jag minns att det gjorde mig rädd.

Efter den här händelsen fick jag mina första sömnproblem. Och tjuvarna? De åkte aldrig fast och fallet lades snabbt ner.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1294137 av Rhododendron
Olaga hot!
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Rhododendron.