Hur många av Er är ett brottsoffer?

Mer
3 år 6 månader sedan #1294141 av wasp

Geta skrev: Vad skulle den personen ha de sakerna till? Knappt något som någon annan skulle ha intresse av utom ID-handlingen.


Jo! Så att jag skulle framställas som lögnare och inte kunna bevisa min bakgrund. Somliga hade hittat på en 'vattentät' historia. Hamnade i fel område 1998 och därefter blev det inte lätt!
Mer
3 år 6 månader sedan #1294633 av Rhododendron
Jag betalade för ett DNA-prov för att ta reda på mitt ursprung. Man skulle spotta i ett provrör och skicka salivet med posten. Gjorde det. Fick aldrig något svar.
Mer
3 år 6 månader sedan #1294635 av Geta
Det verkar inte vara ett seriöst företag.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1294642 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hur många av Er är ett brottsoffer?
Jag gjorde ett test på min DNA det sa bland annat att jag har en högre risk att få MS än andra som inte får det. Det var inte så kul. Sedan visade övervikt. Vilket stämmer. Men hade ingen risk för dom vanligaste cancersorterna. Heller inte hjärt och kärlsjukdomar. Dom skrev oxå att jag har superior gener rent fysiskt. Till vilken nytta. Tar inte bort mina psykiska diagnoser! Hellre att jag levt ett kort liv som psykisk frisk med somtisks sjukdomar än ett långt liv som psykisk sjuk och fysiskt frisk. Testet kostade 8000 kr var en svenskt företag som är seriösa. Blev tipsad om det på dagens nyheter (DN) som rankade dom bästa och seriösa och sämsta och oseriösa.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297052 av björk
Så hära vanvårdad vart jag hos mackan
[img
Mer
3 år 5 månader sedan #1297092 av Cosmos
Ja, jag har varit brottsoffer vid ett flertal tillfällen. Men det var i min ungdom. De senaste 30 åren har jag inte blivit utsatt för något vad jag minns.