Är jag farlig?

Mer
6 år 8 månader sedan #966385 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Ok!

Jag är jämt rädd/orolig - därför har jag lugnande tabletter vid behov idag som lindrar ångesten.

När jag ibland har en inre stress så kan låtsas tankar på att lägga in mig på psyket också lugna ner mina tankar. Vistas på psyket kan vara en viss trygghet - där finns psyke vårdpersonal som kan ta hand om en.
Mer
6 år 8 månader sedan #966443 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Är jag farlig?
Vad är du orolig över, Utomjordingen?
Mer
6 år 8 månader sedan #966469 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Tillexempel, jag är mest orolig över att min kvinna ska bli allvarligt sjuk för hon börjar bli gammal. Hon är frisk förutom blodtrycket är lite för dåligt så hon får äta blodtrycksmediciner.

Sen är jag väl rädd för människor (män) I Verkliga Livet - har som sagt ofta varit utsatt i mitt liv.

Sen är man ju ganska utsatt och sårbar ute i samhället för att man har en låg sjukersättning. En ekonomisk stress som gör att jag måste tänka på att tjäna extra pengar på grund av det. Därför spelar jag spel (och hoppas på en storvinst någon dag) och bygger på min hobbyverksamhet som förebyggande syfte.

På ett sett har jag konstant inre stress på grund av satans ljuden tinnitus nivå 3, skriket inne i mitt huvud och hörselhallucinationer + ljudillusioner. Har lugnande tabletter av den anledning... .
Mer
6 år 8 månader sedan #966799 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Är jag farlig?
Kanske att du oroar dig först över din kvinnas hälsa, när hon är rejält sjuk. Nu finns ingen orsak.
Mer
6 år 8 månader sedan #967457 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Jo, jag kommer nu oroa mig när hon ska resa till Israel för hon har bestämt att hon ska resa dit till våren 2018. Sist gång hon reste till Israel så blev jag psykisk sjuk. Alltså, mer psykisk sjuk än vad jag är idag... . :sjuk
Mer
6 år 8 månader sedan #967617 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Är jag farlig?
Ja, men hennes förra resa gick bra, så nu borde du oroa dig mindre.